Renault Trafic E-Tech T29 L2H1 52 kWh Bumpers in kleur, Navigatie, Pack Parking, Pack Vision, Keyless MC 7376

€ 42.981,- excl. BTW

Bouwjaar 2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 90 kW (123 pk)

Renault Trafic E-Tech T29 L2H1 52 kWh Bumpers in kleur, Navigatie, Pack Parking, Pack Vision, Keyless MC 7376


€ 42.981,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Hedin Automotive (Renault/Nissan)
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bergerweg 71
Postcode 6135 KD
Plaats Sittard
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)46 - 4519664 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hedinautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2023

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 13,6 s
Topsnelheid: 110 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.848 kg
Laadvermogen: 1.222 kg
GVW: 3.070 kg

Accu
Accu: 52 kWh
Accu laden: 11 kW
Accu snelladen: 22 kW

Interieur
Bekleding: Stof

Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Fabrieksgarantie

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 10
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd AC van 10% tot 100%: 645 min
Minimale laadtijd DC vanaf: 15
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 15% tot 80%: 940 min

*Auto's die ouder zijn dan 7 jaar of meer dan 150.000 kilometer op de teller hebben ontvangen ongeacht het gekozen Hedin Certified-servicepakket maximaal een jaar BOVAG-garantie. Auto's die ouder zijn dan 15 jaar vallen niet onder de BOVAG-garantie maar ontvangen een jaar wettelijke garantie.
**Uitgezonderd auto's met een vermogen van meer dan 180pk en 4x4 voertuigen. Deze vallen standaard in pakket 2

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie