vorige 3 van 3 volgende

Renault Trafic Bestel 1.6 dCi T29 L1H1 Comfort

€ 15.950,-

Bouwjaar 28-09-2015
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 85.000 km
Deuren 5
Kenteken V-561-KS
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Renault Trafic Bestel 1.6 dCi T29 L1H1 Comfort


€ 15.950,-

Algemeen

Bouwjaar 28-09-2015
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 85.000 km
Deuren 5
Kenteken V-561-KS
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam JD Autoservice
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Raadhuisstraat 107
Postcode 6336 VK
Plaats Hulsberg
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)45 - 4055056 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jdautoservice.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Zeer nette Renault Trafic bestel 1.6 dCi Comfort

Renault Trafic bestel 1.6 dCi T29 L1H1 Comfort


- Kenteken: V-561-KS
- Merk: Renault
- Model: Trafic bestel
- APK tot: 21-11-2024
- Tellerstand: 85000 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2015
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: wit
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: R9M A4
- Vermogen: 85 kW / 116pk
- Ledig gewicht: 1640 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- Verbruik: 6.5 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 500 cm
- Breedte: 196 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 148 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Pakket: Audio pakket

- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Multimedia-voorbereiding
- Radio

Pakket: Pack Navigatie

- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Radio

Comfort

- Boordcomputer

Exterieur

- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Park Distance Control
- Parkeersensor achter
- Trekhaak

Infotainment

- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map
- Radio

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Buitentemperatuurmeter
- Elektrische ramen voor
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Middenarmsteun voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Tussenschot volledig

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie
- Hoofd airbag(s) en zij airbag(s) voor


Stijlvol, een tikje gewaagd en met uitstekende rijkwaliteiten: dat is een Franse auto ten voeten uit. Kijk maar eens naar deze Renault Trafic bestel. Hij heeft een dieselmotor en een handgeschakelde versnellingsbak. Tot de uitrusting behoren ook verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch verstelbare buitenspiegels.

Je weet altijd waar je moet zijn, dankzij het navigatiesysteem. Met de aanwezige airconditioning bepaalt u zelf het binnenklimaat. Parkeerplekken worden er niet ruimer op. Maar met de aanwezige parkeersensoren krijgt u deze Renault Trafic bestel zonder problemen op z'n plaats. Ook verstelbaar stuur, boordcomputer, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en buitentemperatuurmeter horen tot de voorzieningen op deze auto.

De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Zoals u mag verwachten van deze Renault Trafic bestel is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Bij een gevaarlijke situatie is remmen essentieel. De Brake Assist haalt het maximum uit de remcapaciteiten van deze Renault Trafic bestel. Een brug? Een schuine oprit? De hill hold control kan elke helling moeitel

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie