Bouwjaar | 29-03-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 750 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-03-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 750 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hedin Nissan Renault Venlo |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Groot Bollerweg 24 |
Postcode | 5928 NS |
Plaats | Venlo |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)77 - 3553800 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hedinautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2022 - 2023
Technische informatie
Koppel: 330 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,3 s
Topsnelheid: 176 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxB): 548 x 196 cm
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.799 kg
Laadvermogen: 1.271 kg
GVW: 3.070 kg
Functioneel
Inhoud laadruimte: 7.750 l
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 185 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 29-03-2026
Beschikbare afleverpakketten:
- Fabrieksgarantie (inbegrepen):
- Hedin Certified-servicepakket Budget (zonder meerprijs):
Levenslang gratis APK
Hedin Certified 99-puntencheck
NAP - Nationale Autopas
Tenaamstelling
Reinigen binnen- en buitenkant
Altijd een vaste, scherpe prijs
Dertig dagen omruilgarantie
Garantie bij alle vestigingen van Hedin Automotive
Geen eigen risico op schadeherstel i.c.m. Hedin Automotive verzekering
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Fabrieksgarantie"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
*Auto's die ouder zijn dan 7 jaar of meer dan 150.000 kilometer op de teller hebben ontvangen ongeacht het gekozen Hedin Certified-servicepakket maximaal een jaar BOVAG-garantie. Auto's die ouder zijn dan 15 jaar vallen niet onder de BOVAG-garantie maar ontvangen een jaar wettelijke garantie.
**Uitgezonderd auto's met een vermogen van meer dan 180pk en 4x4 voertuigen. Deze vallen standaard in pakket 2
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!