Renault Trafic 2.0 dCi 120 T29 L2H1 Thermo King Elektrisch incl standkoeling Koelen en vriezen Airco Bluetooth Usb media

€ 25.900,-

Bouwjaar 12-03-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 110.890 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi 120 T29 L2H1 Thermo King Elektrisch incl standkoeling Koelen en vriezen Airco Bluetooth Usb media


€ 25.900,-

Algemeen

Bouwjaar 12-03-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 110.890 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam B&S Auto's B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Tramstraat 30
Postcode 6088 EB
Plaats Roggel
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)475 - 440976 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 82202442 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.brouwers-smits.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • parkeersensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,9 s
Topsnelheid: 165 km/u

Maten
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.759 kg
Laadvermogen: 1.191 kg
GVW: 3.050 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
CO2-uitstoot: 147 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 144 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard inbegrepen (zonder meerprijs): Meeneemprijs
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, Overschrijving, Reinigen auto binnen & buiten, Vrijwaring inruilauto
- Afleverpakket "B&S" Zakelijk (€ 895 ex BTW): Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie; 6 maanden garantie, Afleverbeurt, Airco Service, Nieuwe APK, Nieuwe distributieriem indien nodig, Overschrijving en vrijwaring inruilauto, Reiniging voertuig
- Afleverpakket "B&S" Zakelijk BOVAG (€ 1.295 ex BTW): Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Airco Service, Nieuwe APK, Nieuwe distributieriem indien nodig, Overschrijving en vrijwaring inruilauto, Showroom finish

Pharma Koelwagen en vriezen tot -32 graden en verwarmen tot +22, dikke isolatiewanden, volledig elektrisch systeem met accu en stekker aansluiting 230V tbv standkoeling, emissievrij en geluidsarm door het volledig elektrische systeem van Thermo-King type B-100 Max. Het koel systeem werkt prima en is vanuit de cabine dmv een klein display te bedienen. Zowel van binnen als van buiten ziet deze Trafic er nog prima uit en technisch verkeerd hij in goede conditie. Het laatste onderhoud is uitgevoerd bij 81718km op 29-11-2022 en de Apk zit er net nieuw op. Onze meeneemprijs is exclusief Btw en inclusief de kosten voor het tenaamstellen.

- Voor €895,- krijgt U ons "B&S" Compleet pakket erbij inclusief 6 maanden "B&S Garantie" en onderhoud

- Voor €1295,- krijgt U ons "B&S" Compleet BOVAG pakket erbij inclusief 12 maanden Bovag garantie en onderhoud

- Neem contact met ons via het nummer 0475 44 09 76 of kom lang op de tramstraat 30 in Roggel!

- KIJK VOOR ALLE FOTO'S OP ONZE WEBSITE WWW.BROUWERS-SMITS.NL

- Inruil en financiering is mogelijk.

Goed om te weten dat u de financiële zaken ook via B&S Auto's kunt regelen.
Omdat geen klant hetzelfde is kunnen wij in samenwerking met BD Lease maatwerk aanbieden. Zij nemen, indien u wenst, contact met u op om de diverse lease- en financieringsmogelijkheden te bespreken. Hierdoor houdt u het voor ons privé en worden uw financiële zaken direct geregeld.

Meer wete

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie