Renault Trafic 1.6 dCi T27 L1H1 Navi Airco Trekhaak KeyLess Mooie Bus

€ 13.950,-

Bouwjaar 22-03-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 72.545 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi T27 L1H1 Navi Airco Trekhaak KeyLess Mooie Bus


€ 13.950,-

Algemeen

Bouwjaar 22-03-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 72.545 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam BreRam Trading
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nieuwhuisweg 9
Postcode 5804 AN
Plaats Venray
Provincie Limburg
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 41686566 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.breramtrading.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 174 km/u

Maten
Wielbasis: 310 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.718 kg
Laadvermogen: 1.095 kg
GVW: 2.820 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 137 per kwartaal

Deze Renault Trafic komt uit 2018 en kostte toen € 39.154,-.
Bus is voorzien van een diesel-motor met 125PK en een cilinderinhoud van 1598cc.
Handgeschakelde versnellingsbak met 6 versnellingen.

De bus heeft een topsnelheid van 174 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11,9 seconden.
Het verbruik van deze bus is gemiddeld 5,9 liter per 100 km en hij weegt 1718 kg.

Hele mooie Traffic in mooie kleur met uitstraling en goede opties.

Bumpers, spiegels en verschillende delen in kleur gespoten.

Word afgeleverd inclusief:
- Garantie
- Onderhoudsbeurt
- Nieuwe APK keuring 24-4-2025

Prijs € 13.950,-- excl BTW

= Bedrijfsinformatie =

Financiering mogelijk.
Inruil Motor, Auto en Waterscooter/Jetski mogelijk

GARANTIE gaat bij ons met Autotrust voor meer info zie website Autotrust:
Deze auto komt in aanmerking voor de volgende Autotrust pakketten:
Instap Garantie 6/12/24 maanden
Uitgebreid Garantie 6/12/24 maanden

Wilt u auto of bus bezichtigen dan bent u welkom aan onderstaand aders.
Om teleurstelling te voorkomen graag contact vooraf.

Openingstijden:
Maandag t/m Vrijdag: van 09.00u tot 18.00u.
BUITEN OPENINGSTIJDEN/AVOND GEOPEND OP AFSPRAAK.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie