Bouwjaar | 22-03-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 72.545 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 13.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-03-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 72.545 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | BreRam Trading |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuwhuisweg 9 |
Postcode | 5804 AN |
Plaats | Venray |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41686566 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.breramtrading.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 174 km/u
Maten
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.718 kg
Laadvermogen: 1.095 kg
GVW: 2.820 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 137 per kwartaal
Deze Renault Trafic komt uit 2018 en kostte toen € 39.154,-.
Bus is voorzien van een diesel-motor met 125PK en een cilinderinhoud van 1598cc.
Handgeschakelde versnellingsbak met 6 versnellingen.
De bus heeft een topsnelheid van 174 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11,9 seconden.
Het verbruik van deze bus is gemiddeld 5,9 liter per 100 km en hij weegt 1718 kg.
Hele mooie Traffic in mooie kleur met uitstraling en goede opties.
Bumpers, spiegels en verschillende delen in kleur gespoten.
Word afgeleverd inclusief:
- Garantie
- Onderhoudsbeurt
- Nieuwe APK keuring 24-4-2025
Prijs € 13.950,-- excl BTW
= Bedrijfsinformatie =
Financiering mogelijk.
Inruil Motor, Auto en Waterscooter/Jetski mogelijk
GARANTIE gaat bij ons met Autotrust voor meer info zie website Autotrust:
Deze auto komt in aanmerking voor de volgende Autotrust pakketten:
Instap Garantie 6/12/24 maanden
Uitgebreid Garantie 6/12/24 maanden
Wilt u auto of bus bezichtigen dan bent u welkom aan onderstaand aders.
Om teleurstelling te voorkomen graag contact vooraf.
Openingstijden:
Maandag t/m Vrijdag: van 09.00u tot 18.00u.
BUITEN OPENINGSTIJDEN/AVOND GEOPEND OP AFSPRAAK.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!