Bouwjaar | 18-05-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 250 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-822-NX Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-05-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 250 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-822-NX Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hedin Nissan Renault Venlo |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Groot Bollerweg 24 |
Postcode | 5928 NS |
Plaats | Venlo |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)77 - 3553800 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hedinautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aandrijving
Actieradius: 625 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 447 x 186 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.817 kg
Laadvermogen: 624 kg
GVW: 2.441 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 87 kWh
Accu laden: 22 kW
Accu snelladen: 150 kW
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,5 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 18-05-2026
Beschikbare afleverpakketten:
- Fabrieksgarantie (inbegrepen):
- Hedin Certified-servicepakket Budget (zonder meerprijs):
Levenslang gratis APK
Hedin Certified 99-puntencheck
NAP - Nationale Autopas
Tenaamstelling
Reinigen binnen- en buitenkant
Altijd een vaste, scherpe prijs
Dertig dagen omruilgarantie
Garantie bij alle vestigingen van Hedin Automotive
Geen eigen risico op schadeherstel i.c.m. Hedin Automotive verzekering
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Fabrieksgarantie"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 15
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 15% tot 80%: 937 min
Basiskleur: wit / zwart
*Auto's die ouder zijn dan 7 jaar of meer dan 150.000 kilometer op de teller hebben ontvangen ongeacht het gekozen Hedin Certified-servicepakket maximaal een jaar BOVAG-garantie. Auto's die ouder zijn dan 15 jaar vallen niet onder de BOVAG-garantie maar ontvangen een jaar wettelijke garantie.
**Uitgezonderd auto's met een vermogen van meer dan 180pk en 4x4 voertuigen. Deze vallen standaard in pakket 2
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Scenic | Een begeerlijk concept
De Scenic vormde in het verleden welhaast de kern van het aanbod van Renault. De middelgrote gezinsauto was uiterst succesvol dankzij de balans tussen innovatie, functionaliteit en prijs. Echter, gaandeweg nam de vraag af en in 2022 verdween het ruimtewonder zelfs met stille trom uit het assortiment. Maar nu is de Scenic terug als elektrische auto. Dat niet alleen: Renault belooft dat de Scenic weer vernieuwend en zelfs begeerlijk is!
De 5e generatie van de Renault Scenic combineert elektrische aandrijving met een uitgekiend concept. Daarom is de Scenic ruim en tegelijkertijd wendbaar.
Plus
- zeer ruim, ook achterin
- (verwacht) gunstig weggedrag dankzij relatief lage bouw
Min
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
Weet Renault de Scenic weer bijzonder en begeerlijk te maken? Op basis van een eerste kennismaking met een prototype in een fotostudio is het antwoord op die vraag: ja.
Het uitgangspunt is een geslaagde vormgeving, waarbij moderne lijnen worden gecombineerd met Franse charme. Renault kiest er niet voor om de grootste auto in zijn soort aan te bieden. Dankzij een uitgekiende opzet is de binnenruimte echter uitstekend, zelfs achterin. De beperkte buitenmaten maken de Scenic zuiniger en wendbaarder.
De uitrusting is modern en de elektrische aandrijving zorgt voor prima prestaties, een hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. De meerwaarde zit daarom niet alleen in het uiterlijk of de techniek, maar in de unieke combinatie ervan. Het is daarom het concept dat begeerlijker is dan de som der delen.