Renault Master T35 2.5dCi L3H3 Extra hoog 1e Eig. Airco Cruise Goed onderhouden Distributieriem is vervangen

€ 6.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-01-2005
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 164.115 km
Deuren 5
Kenteken 35-BR-NN
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.463 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Renault Master T35 2.5dCi L3H3 Extra hoog 1e Eig. Airco Cruise Goed onderhouden Distributieriem is vervangen


€ 6.750,-

Algemeen

Bouwjaar 28-01-2005
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 164.115 km
Deuren 5
Kenteken 35-BR-NN
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.463 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam B&S Auto's B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Tramstraat 30
Postcode 6088 EB
Plaats Roggel
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)475 - 440976 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 82202442 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.brouwers-smits.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 135 km/u

Maten
Wielbasis: 408 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.920 kg
Laadvermogen: 1.580 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Emissieklasse: Euro 4

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 152 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Standaard inbegrepen: Meeneemprijs
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, Overschrijving, Reinigen auto binnen & buiten, Vrijwaring inruilauto

Goed onderhouden bestelbus voorzien van een extra hoog dak, de afmetingen van de laadruimte zijn 3.60m lang, 2.20m hoog en 1.70m breed, de laadruimte is voorzien van een houten vloer en lat om lat betimmering. De cabine biedt ruimte aan 3 personen en is voorzien van airconditioning, cruise controle, elektrische ramen en spiegels en radio cd speler. Deze Master verkeerd zowel optisch als technisch in goede conditie, de distributieriem is bij 161201km op 09-2023 nog vervangen. Onze meeneemprijs is inclusief de kosten voor het tenaamstellen en exclusief Btw.

- Neem contact met ons via het nummer 0475 44 09 76 of kom lang op de tramstraat 30 in Roggel!

- KIJK VOOR ALLE FOTO'S OP ONZE WEBSITE WWW.BROUWERS-SMITS.NL

- Inruil en financiering is mogelijk.

Goed om te weten dat u de financiële zaken ook via B&S Auto's kunt regelen.
Omdat geen klant hetzelfde is kunnen wij in samenwerking met BD Lease maatwerk aanbieden. Zij nemen, indien u wenst, contact met u op om de diverse lease- en financieringsmogelijkheden te bespreken. Hierdoor houdt u het voor ons privé en worden uw financiële zaken direct geregeld.

Meer weten? BD Lease kan u uitgebreid informeren over de verschillende mogelijkheden. Uw contactpersoon is Marc Wijckmans. Hij is te bereiken op telefoonnummer: 06-36314567 of via e-mail op marc.wijckmans@bdlease.nl. Heeft u vragen over een van onze occasions? U kunt ons bereiken op 0475-440976

Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Er kunnen echter uitdrukkelijk geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie en controleer daarom bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie