Bouwjaar | 28-02-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 215.642 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VN-863-D |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 11.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-02-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 215.642 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VN-863-D |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Zelissen Auto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Milieuparkweg 14 |
Postcode | 6136 KP |
Plaats | Sittard |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53757977 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autodemontage-zelissen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jun 2014 - mrt 2016
Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Maten
Lengte/hoogte: L4H2
Afmetingen (LxBxH): 685 x 207 x 256 cm
Wielbasis: 433 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.245 kg
Laadvermogen: 1.255 kg
GVW: 3.500 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 219 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 176 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie: 3 maanden
Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Renault Master. Deze auto uit het bouwjaar 2015 heeft 215642 kilometer gelopen. De krachtige motor geeft deze Renault uitstekende prestaties. De schuifdeur voor de passagiers neemt veel minder ruimte in bij het opengaan; prettig als u wat krapper moet parkeren. Tot de voorzieningen van deze auto behoren elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.
Met boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening is deze Renault helemaal compleet.
Bus loopt en schakelt perfect.
Dat de kilometerstand van deze auto klopt, blijkt uit het tellerrapport van Nationale Autopas. Wilt u deze auto bekijken en er eventueel mee rijden? Mail ons dan of bel ons, zodat we de auto voor u klaar kunnen zetten.
= Bedrijfsinformatie =
Al onze occasions worden afgeleverd met een nieuwe apk, afleveringsbeurt en 3 maanden garantie
Zolang een voertuig op internet geadverteerd staat is deze beschikbaar.
Graag maken wij tijd voor onze klanten via de telefoon en zullen wij helaas niet reageren op info via de mail.
Wij geven geen info per app mail en of telefoon over "' de laatste prijs"' en of export prijs
Financiering mogelijk via DTC Lease (vraag naar de voorwaarden)
Inruil mogelijk in overleg en tegen eerlijke handelsprijzen.
Informeer altijd voor dat u ons bezoekt of de auto van uw belangstelling nog aanwezig is om teleurstelling te voorkomen. Wij zijn ook op Feestdagen en zondagen en avonds open na telefonische afspraak.
Ondanks de zorg die besteed wordt aan een correcte invoer van de gegevens, kunnen wij niet verantwoordelijk
en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten in de advertentie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!