Renault Master T35 2.3 dCi 135 L2H2 Laadruimte betimmert Airco Cruise Pdc Carplay

€ 15.900,-

Bouwjaar 11-11-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 150.736 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Geel Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi 135 L2H2 Laadruimte betimmert Airco Cruise Pdc Carplay


€ 15.900,-

Algemeen

Bouwjaar 11-11-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 150.736 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Geel Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam B&S Auto's B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Tramstraat 30
Postcode 6088 EB
Plaats Roggel
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)475 - 440976 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 82202442 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.brouwers-smits.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Wielbasis: 368 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.949 kg
Laadvermogen: 1.451 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 152 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard inbegrepen (zonder meerprijs): Meeneemprijs
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, Overschrijving, Reinigen auto binnen & buiten, Vrijwaring inruilauto
- Afleverpakket "B&S" Zakelijk (€ 895 ex BTW): Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie; 6 maanden garantie, Afleverbeurt, Airco Service, Nieuwe APK, Nieuwe distributieriem indien nodig, Overschrijving en vrijwaring inruilauto, Reiniging voertuig
- Afleverpakket "B&S" Zakelijk BOVAG (€ 1.295 ex BTW): Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Airco Service, Nieuwe APK, Nieuwe distributieriem indien nodig, Overschrijving en vrijwaring inruilauto, Showroom finish

Keurig nette bestelbus voorzien van diverse leuke opties waaronder airconditioning, cruise controle, navigatie systeem, parkeer sensoren en carplay functie. De laadruimte is volledig afgewerkt met degelijke dikke houten wandpanelen en een houten vloer. Zowel optisch als technisch verkeerd deze Master in keurig nette staat en het volgende onderhoud hoeft pas weer over 22800km of 22 maanden. Onze meeneemprijs is exclusief Btw en inclusief de kosten tenaamstellen.

- Voor €895,- krijgt U ons "B&S" Compleet pakket erbij inclusief 6 maanden "B&S Garantie" en onderhoud

- Voor €1295,- krijgt U ons "B&S" Compleet BOVAG pakket erbij inclusief 12 maanden Bovag garantie en onderhoud

- Neem contact met ons via het nummer 0475 44 09 76 of kom lang op de tramstraat 30 in Roggel!

- KIJK VOOR ALLE FOTO'S OP ONZE WEBSITE WWW.BROUWERS-SMITS.NL

- Inruil en financiering is mogelijk.

Goed om te weten dat u de financiële zaken ook via B&S Auto's kunt regelen.
Omdat geen klant hetzelfde is kunnen wij in samenwerking met BD Lease maatwerk aanbieden. Zij nemen, indien u wenst, contact met u op om de diverse lease- en financieringsmogelijkheden te bespreken. Hierdoor houdt u het voor ons privé en worden uw financiële zaken direct geregeld.

Meer weten? BD Lease kan u uitgebreid informeren over de verschillende mogelijkheden. Uw contactperso

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie