Bouwjaar | 12-08-2003 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 208.103 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.188 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-08-2003 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 208.103 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.188 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bimex Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Edisonweg 17 |
Postcode | 6101 XJ |
Plaats | Echt |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54310101 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Renault Master T28 2.2dCi L1H1 MOTOR DEFEKT
- Merk: Renault
- Model: Master
- Tellerstand: 208103 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2003
- Transmissie: Handgeschakeld 5 versnellingen
- Kleur: wit
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: grijs
- Motorinhoud: 2188 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 66 kW / 90pk
- Ledig gewicht: 1740 kg
- Max. massa voertuig: 2800 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 137 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 3
MOTOR DEFEKT !!!!
2.2 DCI,
3 Zitplaatsen,
Stuurbekrachtiging,
L1H1,
Wielbasis 3.08 m,
Laadvermogen 1060 kg,
ABS,
3de Remlicht,
Airbags,
Trekhaak,
Max te trekken geremd aanhanger gewicht 2000 kg,
Zijschuifdeur rechts,
NL-Kenteken.
www.bimexautos.nl
Zoekwoorden: Renault Master Peugeot Boxer Fiat Ducato Citroen Jumper Toyota Hiace Mercedes MB Vito Viano Sprinter Opel Movano Volkswagen VW Crafter Nissan Interstar Peugeot Expert kipper Open Laadbak Meubelbak Bakwagen Autotransporter Bedrijfswagen Bestelbus
WILT U NAAR DEZE AUTO KOMEN KIJKEN ALTIJD EFFE VAN TE VOREN BELLEN OM TELEURSTELLING VAN BEIDE KANTEN TE VOORKOMEN.
+31 (0) 475-484746 of +31 (0) 654310101 (is ook WhatsApp)
Wij spreken Nederlands,
We speak English,
Wir sprechen Deutsch,
Nous ne parlons pas français
Adverteerder kan niet aansprakelijk gesteld worden voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook.
Wij kunnen ook Exportpapieren, Exportkenteken en Groene verzekeringskaart voor 15 dagen klaarmaken, dit geldt alleen voor voertuigen met Nederlands Kenteken.
Ook kunnen we douanedocumenten voor u klaarmaken.
Export Dienstverlening , Export voor derden.
We can make Exportdocuments, Numberplates and 2 weeks insurance for you, but only for cars, trucks, trailers with dutch documents.
Also we can make Customs / Zoll / Douane documents for you.
Bimex Auto's
Edisonweg 17
6101XJ Echt (Nederland)
+31 (0)654310101
+31(0) 475484746 BURO
bimexauto@gmail.com
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!