Bouwjaar | - |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
€ 999.999,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | - |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | European Carsale Benelux BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Maaseikerweg 155 |
Postcode | 6005 AD |
Plaats | Weert |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53215647 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.starcar-outletcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
De prijs moeten we nog even vsaststellen. Bent u op zoek naar de perfecte camperbus voor uw avonturen? Dan is de Renault Master L3H2 Master Ahorn Camperbus uit 2023 wellicht de ideale keuze voor u. Met zijn krachtige 135 PK dieselmotor en strakke witte kleur is deze camperbus niet alleen een lust voor het oog, maar ook een betrouwbare metgezel op de weg.
Met een CC van 2298 en een kilometerstand van slechts 85, is deze bedrijfsauto nog zo goed als nieuw te noemen. De ruime carrosserie biedt voldoende mogelijkheden voor het inrichten van uw ideale reisomgeving, terwijl de 5 deuren zorgen voor gemakkelijke toegang tot het interieur.
De Renault Master L3H2 Master Ahorn Camperbus is uitgerust met een start/stop systeem, waardoor u brandstof bespaart en het milieu ontziet. De ingebouwde radio zorgt voor vermaak onderweg, terwijl de centrale vergrendeling met afstandsbediening en alarm klasse 1 (startblokkering) zorgen voor extra veiligheid en gemoedsrust. De parkeersensor achter helpt u bij het manoeuvreren in lastige situaties, zodat u altijd met een gerust hart kunt parkeren.
Of u nu op avontuur gaat in eigen land of de grenzen over wilt trekken, met de Renault Master L3H2 Master Ahorn Camperbus bent u altijd verzekerd van comfort en gemak. Maak van uw reizen een onvergetelijke ervaring met deze stijlvolle en praktische camperbus.
Neem vandaag nog contact op met European Carsale Benelux BV voor meer informatie over de Renault Master L3H2 Master Ahorn Camperbus uit 2023. Wacht niet langer en ga met deze camperbus op weg naar nieuwe horizonten. Uw volgende avontuur wacht op u!
Actie!
Openingstijden:
Maandag 09:00 - 18:00
Dinsdag 09:00 - 18:00
Woensdag 09:00 - 18:00
Donderdag 09:00 - 18:00
Vrijdag 09:00 - 18:00
Zaterdag 10:00 - 16:00
Zondag Gesloten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!