Bouwjaar | 06-05-2004 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 168.867 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 78-BL-NR |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.463 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
€ 6.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-05-2004 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 168.867 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 78-BL-NR |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.463 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoservice John Weijs |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hofweg 23 |
Postcode | 5966 NE |
Plaats | America |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)77 - 4641544 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autofirst-johnweijs.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 143 km/u
Maten
Wielbasis: 408 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.895 kg
Laadvermogen: 1.605 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Emissieklasse: Euro 3
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 152 per kwartaal
Uitdagend, innemend en een tikje exclusief, zo kun je Franse auto's het best omschrijven. De aandrijving van deze Renault koelbus wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zes-versnellingsbak. Onverhoeds de deur opengooien is een risico voor passerend verkeer. De schuifdeur aan de zijkant is dus gemakkelijker én veiliger. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook warmtewerend glas, elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch verstelbare buitenspiegels.
Zoals u mag verwachten van deze Renault Master is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Een kortere remweg verkleint de kans op een aanrijding. Brake assist helpt actief mee tijdens een noodstop.
Bel nu onze verkoopadviseur voor een proefrit!
PRIJS IS EXCLUSIEF BTW
OP DEZE OCCASION WORDT GEEN GARANTIE VERLEEND
Aan fouten/vergissingen in deze advertentie kunnen geen rechten ontleend worden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!