Renault Master Bestel T35 2.3 dCi 135 L3H2 Comfort

€ 32.950,-

Bouwjaar 08-05-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Renault Master Bestel T35 2.3 dCi 135 L3H2 Comfort


€ 32.950,-

Algemeen

Bouwjaar 08-05-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autoservice Ittervoort
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Europastraat 6
Postcode 6014 CD
Plaats Ittervoort
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)475 - 562256 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoservice-ittervoort.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Master bestel T35 2.3 dCi 135 L3H2 Comfort

Renault Master bestel T35 2.3 dCi 135 L3H2 Comfort


- Kenteken: V-09-FNN
- Merk: Renault
- Model: Master bestel
- APK tot: 13-05-2027
- Tellerstand: 144 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2024
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: wit
- Bekleding: Stof
- Motorinhoud: 2298 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: M9T G7
- Vermogen: 100 kW / 136pk
- Ledig gewicht: 2047 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Laadruimte hoogte: 189 cm
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal
- Fabrieksgarantie tot: 08-05-2026
- Aantal maanden fabrieksgarantie: 24


Pakket: Pack Driver

- Achteruitrijcamera
- Cruise control
- Dodehoek detectie
- Parkeersensor voor

Pakket: Trekhaak pakket

- Aanhanger assistent
- Trekhaak

Pakket: Pack R Link

- Apple Carplay/Android Auto
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map

Comfort

- Boordcomputer
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- LED dagrijverlichting
- Parkeersensor achter
- Zijschuifdeur rechts

Infotainment

- DAB
- Radio
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Tussenschot volledig

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Zijwind assistent

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie


'Drive for change' is het motto bij Renault. Dit merk laat zich dan ook uitdrukkelijk van z'n innovatieve kant zien in techniek en styling, en daarvan is deze auto een voorbeeld. De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een handgeschakelde versnellingsbak. Parkeerschade door openslaande deuren is er niet bij. De schuifdeur wordt dicht langs de zijkant geleid en uitstappen gaat supergemakkelijk. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer LED-dagrijverlichting, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor, snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging en start-stopsysteem.

De bediening van het audiosysteem gebeurt met knoppen op het stuur. De audio is overigens voorzien van dab-radio voor een altijd heldere ontvangst. Soms heeft u meer parkeerruimte dan u denkt. Maar soms ook niet. De parkeersensoren vertellen precies hoeveel. Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze Renault met een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor. Natuurlijk is er in deze auto airconditioning aanwezi

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie