Bouwjaar | 27-12-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 69.035 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 6-SXG-60 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.618 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-12-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 69.035 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 6-SXG-60 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.618 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | vO Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoolstraat 4a |
Postcode | 6191 TX |
Plaats | Beek |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23013064 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4090 x 1732 x 1434 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.179 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.279 kg
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Betreed de wereld van puur rijplezier met onze Renault Clio RS200 - een parel in ongeëvenaarde staat. Dit unieke origineel Nederlandse exemplaar, afkomstig van de eerste eigenaar, is nauwgezet en uitsluitend onderhouden door de Renault dealer en biedt een zeldzame combinatie van sportiviteit en luxe. Voorzien van vrijwel alle premium opties, garandeert deze auto een ervaring die de verwachtingen overstijgt. Met zijn krachtige motor en verfijnde handling laat de Clio RS200 elke rit voelen als een opwindend avontuur. Maak deze ultieme rijervaring de uwe en zet uzelf achter het stuur van deze buitengewone auto.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.