Bouwjaar | 16-06-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 6.968 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-129-TL Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 105 kW (143 pk) |
€ 20.890,-
Algemeen
Bouwjaar | 16-06-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 6.968 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-129-TL Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 105 kW (143 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | F.M.S. Automobielhandel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lollebeekweg 54B |
Postcode | 5811 AL |
Plaats | Castenray |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21964985 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,3 s
Topsnelheid: 180 km/u
Accu: 1 kWh
Maten
Afmetingen (LxBxH): 405 x 180 x 144 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.218 kg
Laadvermogen: 527 kg
GVW: 1.745 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 655 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- Huisgarantie (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; Huisgarantie; 3 maanden huisgarantie inbegrepen., Nieuwe APK indien nodig, Tenaamstelling op locatie
- BOVAG Garantie (€ 595 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Huisgarantie"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK indien nodig, Showroomklaar afgeleverd, Tenaamstelling op locatie
Whatsapp: 06 21 96 49 85
Inruil van uw huidige voertuig is mogelijk.
Bij ons kunt u ook pinnen.
Wij zijn ook aangesloten bij CarGarantie hiermee bieden wij onze klanten graag de mogelijkheid om zorgeloos van hun auto te genieten. Deze garantie kunt u voor 6 of 12 maanden afsluiten. Aarzel niet om contact op te nemen en vraag naar de voorwaarden en prijzen.
De advertentie op deze website is met de grootste zorg opgesteld. Toch kan het onverhoopt voorkomen dat een advertentie niet volledig is of een fout bevat. FMS is niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk voor eventuele onjuistheden, onvolledigheden of omissies in de advertentie. Neem voor aanschaf van de auto de advertentie met de verkoper integraal door. Derhalve zijn alle advertenties onder voorbehoud van druk-, type- en spelfouten.
Kom gerust langs voor een bezichtiging bij:
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.