Bouwjaar | 22-07-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 154.262 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 48-RKL-9 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-07-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 154.262 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 48-RKL-9 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Joep Wolters |
Contactpersoon | Joep |
Adres | Locht 36 |
Postcode | 6466 GW |
Plaats | Kerkrade |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 43828136 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autofirstkerkrade.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Goed onderhouden en altijd zijn beurten heeft gehad. Dec 2022 nieuwe distributie riem. Rijd en schakelt zoals het hoort. Zuinig
Renault Clio Estate 1.2 TCE
- Kenteken: 48-RKL-9
- Merk: Renault
- Model: Clio Estate
- APK tot: 13-10-2024
- Tellerstand: 154262 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2008
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: rood
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 1149 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: D4F H7
- Vermogen: 74 kW / 101pk
- Ledig gewicht: 1095 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.8 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 420 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Boordcomputer
Exterieur
- Achterruitwisser
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Getint glas
- Mistlampen voor
- Panoramadak
- Trekhaak
Infotainment
- Radio-CD/MP3 speler
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Buitentemperatuurmeter
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Toerenteller
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
Proefrit en verkoop mogelijk bel voor afspraak.
Joep Wolters
Locht 36
6466GW Kerkrade
0643828136
info@autofirstkerkrade.nl
autofirstkerkrade.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.