Bouwjaar | 07-12-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 204.908 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 92-SF-PG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 82 kW (112 pk) |
€ 2.499,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-12-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 204.908 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 92-SF-PG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 82 kW (112 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Kruger |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsstraat 22 |
Postcode | 6433 JZ |
Plaats | Hoensbroek |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38520663 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagekruger.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/60 R15
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 399 x 171 x 149 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.125 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.640 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 535 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 157 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Omdat wij altijd opzoek zijn naar de beste occasions voor u kan het zijn dat wij niet altijd aanwezig zijn.
Wij verzoeken u daarom altijd eerst een afspraak te maken om langs te komen om zo teleurstellingen te voorkomen.
U kunt ons telefonisch bereiken op maandag t/m zondag tussen 8:00 en 22:00, nemen wij niet op dan bellen wij u later terug!
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Inruil is mogelijk!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.