Bouwjaar | 28-03-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 17.527 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 28-03-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 17.527 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Habets B.V. |
Contactpersoon | J. Habets |
Adres | Lindelaufer Gewande 3 |
Postcode | 6367 AZ |
Plaats | Voerendaal |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)45 - 5620102 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohabets.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 171 km/u
Ledig gewicht: 1.148 kg
Wielbasis: 261 cm
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Deze Renault Captur komt rechtstreeks van de 1e eigenaar en verkeerd in een bijzonder mooie staat. Hij heeft een prachtige Blauwe kleur en is uitgevoerd met veel leuke opties o.a: Led dagrijverlichting, Led achterlampen, 16 inch Lm wielen, Keyless entree, elektrisch inklapbare spiegels, achteruitrij sensoren, Cruise controle, airco, Navigatie, Hillhold en nog veel meer. Ondanks de lage km stand is toch elk jaar bij de dealer onderhoud uitgevoerd. Deze Captur staat bekend om zijn fijne rij eigenschappen, lekker veel binnenruimte, een hoge comfortabele zit en natuurlijk de heerlijke zuinige motor.
Onze occasions worden zorgvuldig geselecteerd en zijn altijd voorzien van een onderhouds historie. Deze auto word aangeboden voor een all in meeneem prijs. De auto word afgeleverd met een poetsbeurt, technische controle en eventueel nieuwe Apk. Garantie, financiering en onderhoud kan in overleg. Ons vast afleverpakket kost 599,- ( incl Bovag garantie en onderhoud). De optielijst word automatisch toegevoegd en kan soms drukfouten bevatten, zijn sommige opties belangrijk, even bellen of alles klopt. Graag tot ziens voor een vrijblijvende bezichtiging onder het genot van een kop koffie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier
Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?
De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.
Plus
- meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
- ruim en functioneel
- prima weggedrag
Min
- camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
- (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product
Conclusie
De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.
De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.