Renault Captur 1.2 TCe Xmod Nav Camera Leder Automaat

€ 14.940,-

Bouwjaar 19-04-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 77.599 km
Deuren 5
Kenteken S-166-PG Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 87 kW (118 pk)

Renault Captur 1.2 TCe Xmod Nav Camera Leder Automaat


€ 14.940,-

Algemeen

Bouwjaar 19-04-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 77.599 km
Deuren 5
Kenteken S-166-PG Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 87 kW (118 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Haren Automotive B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Keizersveld 105
Postcode 5803 AP
Plaats Venray
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)478 - 561777 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanharenautomotive.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.159 kg
GVW: 1.159 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 625 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 895): Servicepakket
Dit afleverpakket bevat: Car garantie; 12 maanden Garantie, APK, interieur en exterieur reinigen, Onderhoudsbeurt, Tenaamstelling, Vloeistof controle

Franse auto's zijn gemaakt om te genieten. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Een lederen interieur staat al decennia voor stijl en klasse. Ook bij deze Renault CAPTUR. Stoelverwarming hoort ook bij de uitrusting van deze auto. In deze Renault profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.

Bij het inparkeren hoeft u het laatste stukje niet te gokken: de achteruitrijcamera kijkt voor u uit. Onderweg kunt u veilig genieten van het audio-installatiesysteem met DAB-radio en het navigatiesysteem. Want in deze Renault bedient u ze vanaf het stuurwiel of met uw stem. Omdat u nu eenmaal niet overal ogen heeft, is deze Renault CAPTUR voorzien van een achteropkomend verkeer waarschuwing die registreert wanneer de afstand tot uw achterligger te krap is. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij automatische airconditioning is het binnen altijd behaaglijk. Het luxeniveau in deze Renault is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. En de regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken. Deze auto is voorzien van cruise control, keyless entry, lederen stuur, boordcomputer en lederen versnellingspook.

In de Renault CAPTUR heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. In een gevaarlijke situatie is een zo kort mogelijke remweg van levensbelang. De Brake Assist zorgt dat u dan maximaal in de ankers gaat.

Hebben we u nieuwsgierig gemaakt? Grijp dan uw kans en plan direct online een proefrit.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie