Bouwjaar | 18-08-2017 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 115.528 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PP-290-N Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 87 kW (118 pk) |
€ 13.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-08-2017 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 115.528 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PP-290-N Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 87 kW (118 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | VDNS Venlo B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Sondert 12 |
Postcode | 5928 RV |
Plaats | Venlo |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)77 - 3333077 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | vdns-aanbiedingen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Hier kunt u uw standaard tekst invullen welke tijdens het publiceren van een auto op internet standaard in het opmerkingen veld wordt geplaatst. U kunt deze indien gewenst ook leeg laten.
Afleverpakket Aflevepakket Comfort (optioneel meer prijs : € 695,00)
*Garantiewerkzaamheden dienen te worden uitgevoerd door VDNS Venlo
APK bij aflevering
6 maanden garantie*Beurt conform onderhoudsschemaBrandstoftank minimaal voor kwart gevuldComplete poetsbeurtNiewe APKTenaamstellingVoertuig controleVrijwaring
Afleverpakket Afleverpakket Budget (optioneel meer prijs : € 395,00)
*Garantiewerkzaamheden dienen te worden uitgevoerd door VDNS Venlo
3 maanden garantie op draaiend gedeelte van de motor en versnellingsbak*Brandstoftank minimaal voor kwart gevuldComplete poetsbeurtGeldige APK (minimaal 6 maanden)TenaamstellingVoertuig controleVrijwaring
Afleverpakket Afleverpakket Premium (optioneel meer prijs : € 995,00)
*Garantiewerkzaamheden dienen te worden uitgevoerd door VDNS Venlo
Bovag garantie : 12 maanden BOVAG garantie
APK bij aflevering
Bovag 40 puntenBovag afleverpunten1 jaar pechhulp12 maanden BOVAG garantie*Beurt volgens fabrieksnormBovag 40 punten checkComplete poetsbeurtMinimaal halve tank brandstofNiewe APKTenaamstellingVoertuig controleVrijwaring
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier
Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?
De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.
Plus
- meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
- ruim en functioneel
- prima weggedrag
Min
- camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
- (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product
Conclusie
De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.
De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.