Bouwjaar | 15-05-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 48.758 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XT-730-Z Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.894 cc |
Vermogen | 342 kW (466 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-05-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 48.758 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XT-730-Z Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.894 cc |
Vermogen | 342 kW (466 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | EAG Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jan van Riebeeckweg 11 |
Postcode | 5928 LG |
Plaats | Venlo |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)77 - 3960330 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.eag-automotive.nl/venlo/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2019 - feb 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 343 kW (466 PK)
Vermogen elektromotor(en): 100 kW (136 PK)
Vermogen brandstofmotor: 243 kW (330 PK)
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 80 liter
Actieradius: 41 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,4 s
Topsnelheid: 280 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 505 x 195 x 143 cm
Wielbasis: 295 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.155 kg
Laadvermogen: 620 kg
GVW: 2.775 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Milieu
CO2-uitstoot: 77 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2 l/100km (1 op 50,0)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 421 - € 460 per kwartaal
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
= Bedrijfsinformatie =
Dagelijks bereikbaar op Whatsapp via 06-21174003.
Hoewel de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen of fouten in de gegevens zoals prijs, kilometerstand, technische specificaties, standplaats en dergelijke te allen tijde voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Panamera (2009 - 2016) | Wondere wereld
Het zijn roerige tijden. Amerika's grootste autofabrikant heeft op het randje van faillissement gestaan. Een grote Zweedse autofabrikant is overgenomen door een piepkleine, Nederlandse sportwagenbouwer. Wie dat enkele jaren geleden had durven te voorspellen, zou voor gek zijn verklaard. Toch kan het nog onwaarschijnlijker: de nieuwste Porsche telt vier deuren, vier zitplaatsen en heeft bijzondere techniek aan boord om het verbruik te verlagen. Maak kennis met de Porsche Panamera Hybrid.
Onvoorstelbaar! Porsche introduceert een 4-deurs sedan. Het uiterlijk is even wennen, maar de rijeigenschappen doen niet onder voor die van de Porsche sportwagens. De Panamera overtuigt ook als hybrid
Plus
- uiterst comfortabel
- razendsnel
- ruim
Min
- onhandig groot
- Burmester audiosysteem niet leverbaar op hybride-uitvoering
- merkbaar zwaar
Conclusie
Enkele jaren geleden zou een vierdeurs Porsche met hybride-aandrijving ondenkbaar zijn geweest. De tijden veranderen echter en Porsche heeft zich slim aangepast. Naast de bekende sportwagens heeft het merk nu ook een luxe reisauto in het programma, en gezien de verkoopcijfers was daar behoefte aan. De Panamera is zeker geen sportwagen, maar wel een luxeauto waarin de Porsche-genen duidelijk zijn terug te vinden.
De nieuwe Hybrid S is de enige Porsche met politiek correct A-label. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk echter niet of nauwelijks te realiseren. Bovendien is de Panamera Hybrid S door het extra gewicht minder sportief dan de andere uitvoeringen. Daar staat tegenover dat de Hybrid S beter naar de buitenwereld toe is te verantwoorden en de hybride-aandrijving het comfort nog verder vergroot.