Bouwjaar | 02-01-2008 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 117.621 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 19-NPS-7 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.824 cc |
Vermogen | 283 kW (385 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-01-2008 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 117.621 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 19-NPS-7 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.824 cc |
Vermogen | 283 kW (385 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mobimall Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Aasterbergerweg 10 |
Postcode | 6101 AD |
Plaats | Echt |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)475 - 249911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mobimall.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: aug 2005 - aug 2008
Technische informatie
Koppel: 415 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 67 liter
Acceleratie (0-100): 4,7 s
Topsnelheid: 296 km/u
Maten
Wielbasis: 235 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.435 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.975 kg
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 250 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,4 l/100km (1 op 8,1)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 6
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Nieuw binnen. Deze iconische Porsche 911 3.8 4S Cabrio heeft anno 2024 bewezen nog steeds een heerlijke rijdersauto te zijn. Uiterst betrouwbare en krachtige techniek (385 PK), tijdloze uitstraling en met zijn 4-wiel aandrijving combineert deze prachtige Porsche sportiviteit en veiligheid. Maar vergeet ook niet het plezier van te hebben! Uw voorganger dacht er (gelukkig) net zo over: deze échte Porsche liefhebber heeft deze prachtige Porsche vertroetelt maar er ook van genoten tijdens de prachtige ritten alleen of met andere Porsche bezitters. De looks van deze auto worden gecomplementeerd met een prachtige symfonie die de uitlaat produceert. De 911 heeft een smetteloze staat van onderhoud en het bijgevoegde taxatierapport onderschrijft dit ook. Deze 911 Cabriolet is er absoluut klaar voor om mee op vakantie te gaan en te genieten van de omgeving waar hij u ook naartoe mag brengen. Buiten dat is een 911 ook een zeer stabiele investering.
= Bedrijfsinformatie =
Mobimall / PORDON is ontstaan uit passie voor auto's en liefde voor het vak. Wij zijn bij uitstek dé specialist voor de merken: Audi, Porsche, Mercedes en Volkswagen.
Uiteraard leveren wij alle merken auto's. Wij luisteren uitgebreid naar uw wensen en geven u altijd onafhankelijk het beste advies.
Mobimall / PORDON dé mobiliteitswinkel waar de klant centraal staat !
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.