Bouwjaar | 10-02-2006 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 298.835 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 13-SK-NZ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-02-2006 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 298.835 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 13-SK-NZ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | FK auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | beitel 114 |
Postcode | 6422 PB |
Plaats | Heerlen |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41975504 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.fkautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 201 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 476 x 181 x 149 cm
Wielbasis: 27 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.588 kg
Laadvermogen: 627 kg
GVW: 2.215 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 192 g/km
Energielabel: E
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 475 - € 507 per kwartaal
Overige informatie
Emissie: Roetuitstoot bedraagt minder dan 5 mg/km
Nwe accu , nwe startmotor , motor loopt perfect , automaatbak schakelt goed , maar schokt af & toe als ie warm is wel eens ,
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 407 | Eindelijk weer een Peugeot
Bij de Peugeot Experience in Breukelen, het permanente en gratis toegankelijke expositie-centrum van Peugeot, staan drie speelgoedauto's die even groot zijn als echte auto's. Ze zijn gebruikt voor een reclame voor de Peugeot 407. Peugeot is namelijk zo overtuigd van de kwaliteiten van de nieuwkomer, dat deze wordt aangeprezen met de slogan: "eindelijk weer een auto", en alle andere auto's vergelijkt met speelgoed. Terecht?
Peugeot toont lef met de 407. Dankzij een superieur onderstel biedt de 407 rijplezier en comfort. De fijne 2-liter diesel vergroot de pret.
Plus
- vernieuwende vormgeving
- uitstekende wegligging / prima besturing
- vlotte en zuinige dieselmotor
Min
- onhandige bediening radio / boordcomputer
- te kleine buitenspiegels
Conclusie
Is de Peugeot 407 zo ontstellend goed dat alle andere auto's (inclusief de andere modellen van Peugeot) pardoes zijn gereduceerd tot speeltjes? Nee. Maar Peugeot is er wel in geslaagd om met de 407 een unieke auto neer te zetten. Dat begint met een uiterlijk dat voor een grote groep kopers al voldoende is om voor deze nieuwkomer te kiezen.
Het is echter het rijgedrag waarmee de 407 zich echt onderscheidt van alle andere zakensedans. De 2-liter dieselmotor is niet agressief, maar scoort uitstekend als het gaat om souplesse en rust op lange afstanden. De auto stuurt buitengewoon scherp en direct, maar combineert dat met het vertrouwde comfort van Peugeot. De goede wegligging geeft niet alleen veel rijplezier, maar vooral heel veel actieve veiligheid. Een vooruitstrevend uiterlijk, prima prestaties en veel comfort; eindelijk weer een Peugeot.