Bouwjaar | 29-03-2005 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 225.446 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 88-XT-SN Verzekeren |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-03-2005 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 225.446 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 88-XT-SN Verzekeren |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoHuisLimburg |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rijksweg Zuid 90-100 |
Postcode | 6134 AD |
Plaats | Sittard |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 28336597 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuislimburg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 208 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 476 x 181 x 149 cm
Wielbasis: 273 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.445 kg
Laadvermogen: 660 kg
GVW: 2.105 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 197 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik in de stad: 11,5 l/100km (1 op 8,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 3 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
AutoHuisLimburg is specialist in de verkoop van kwalitatief hoogwaardige tweedehands auto's. Inruil is mogelijk en wij hanteren geen afleverings/ rijklaar kosten. Bij vragen staan wij u graag van maandag t/m zondag te woord.
Voor verdere informatie kunt u ook onze website bezoeken.
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn enkel geopend op afspraak.
E-mails met vragen als "wat is de laagste prijs" en "is deze auto nog beschikbaar" worden niet beantwoord. Zolang de advertentie online staat is de auto beschikbaar. Wij ruilen elke auto in, ongeacht de leeftijd en kilometerstand. Voor een indicatie van de inruilwaarde stuur ons ajb de foto's van de in te ruilen auto op onderstaande nummer.
Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar via de telefoon en email. Uiteraard bent u ook altijd welkom om een Whatsapp berichtje te sturen op nummer 06 28 33 65 97.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 407 | Eindelijk weer een Peugeot
Bij de Peugeot Experience in Breukelen, het permanente en gratis toegankelijke expositie-centrum van Peugeot, staan drie speelgoedauto's die even groot zijn als echte auto's. Ze zijn gebruikt voor een reclame voor de Peugeot 407. Peugeot is namelijk zo overtuigd van de kwaliteiten van de nieuwkomer, dat deze wordt aangeprezen met de slogan: "eindelijk weer een auto", en alle andere auto's vergelijkt met speelgoed. Terecht?
Peugeot toont lef met de 407. Dankzij een superieur onderstel biedt de 407 rijplezier en comfort. De fijne 2-liter diesel vergroot de pret.
Plus
- vernieuwende vormgeving
- uitstekende wegligging / prima besturing
- vlotte en zuinige dieselmotor
Min
- onhandige bediening radio / boordcomputer
- te kleine buitenspiegels
Conclusie
Is de Peugeot 407 zo ontstellend goed dat alle andere auto's (inclusief de andere modellen van Peugeot) pardoes zijn gereduceerd tot speeltjes? Nee. Maar Peugeot is er wel in geslaagd om met de 407 een unieke auto neer te zetten. Dat begint met een uiterlijk dat voor een grote groep kopers al voldoende is om voor deze nieuwkomer te kiezen.
Het is echter het rijgedrag waarmee de 407 zich echt onderscheidt van alle andere zakensedans. De 2-liter dieselmotor is niet agressief, maar scoort uitstekend als het gaat om souplesse en rust op lange afstanden. De auto stuurt buitengewoon scherp en direct, maar combineert dat met het vertrouwde comfort van Peugeot. De goede wegligging geeft niet alleen veel rijplezier, maar vooral heel veel actieve veiligheid. Een vooruitstrevend uiterlijk, prima prestaties en veel comfort; eindelijk weer een Peugeot.