Bouwjaar | 24-07-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 104.890 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GP-075-V Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-07-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 104.890 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GP-075-V Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Lutgens Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De sondert 1H |
Postcode | 5928 RV |
Plaats | Venlo |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21883260 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.lutgensautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 13,3 s
Topsnelheid: 172 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 425 x 180 x 146 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.050 kg
Laadvermogen: 620 kg
GVW: 1.670 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 570 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Deze Peugeot 308 verkeert in goede staat, Compleet onderhouden, Afkomstig van de 4de eigenaar, laatste onderhoudsbeurt recent uitgevoerd bij een kilometerstand van 104.870 km. De auto is aangekocht bij de Peugeot expert. Het voertuig is professioneel gedetaileelt door een professioneel poetsbedrijf. Alle keuringen toegestaan! Voorzien van 4 nieuwe ALL Season banden. Mogelijkheid tot uitbreiding met een garantie.
Internet meeneemprijs: €8.990,00
Prijs op basis van inruil/garantie: €9.990,00
Financiering en inruil mogelijk.
Gelieve eerst te bellen voor een afspraak om teleurstellingen te voorkomen.
Ondanks de zorg die besteed wordt aan een correcte invoer van de gegevens, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak
Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.
De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!
Plus
- Unieke rijervaring dankzij iCockpit
- vlot, sterk, stil en zuinig
- Geslaagde vormgeving
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- Matige ruimte achterin
Conclusie
Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.
En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.