Bouwjaar | 29-04-2010 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 168.469 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 64-LHN-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-04-2010 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 168.469 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 64-LHN-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Thijssen |
Contactpersoon | Frank Thijssen |
Adres | Rijksweg 116 |
Postcode | 6585 AJ |
Plaats | Mook |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 6961800 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 53620752 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfthijssen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 404 x 175 x 140 cm
Wielbasis: 254 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.317 kg
Laadvermogen: 392 kg
GVW: 1.709 kg
Max. trekgewicht: 1.040 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 150 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Laat u veroveren door de charmes van deze puur Franse auto. De aandrijving van deze Peugeot wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. De lederen bekleding geeft het interieur een rijke en luxe uitstraling. Onderdeel van de uitgebreide uitrusting van deze auto is stoelverwarming. Open rijden was nog nooit zo eenvoudig. Het cabriodak opent soepel en stil dankzij de elektrische bediening. Ook is de auto voorzien van: 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor, metallic lak en windscherm.
De electronic climate control zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. U kunt bij het inparkeren natuurlijk niet aan alle kanten ogen hebben. Daarom is deze Peugeot 207 CC voorzien van parkeersensoren! Er is ook cruise control aan boord, om met een constant tempo ontspannen en zuinig te rijden. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
Zoals u mag verwachten van deze Peugeot 207 CC is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Te weinig lucht in de banden kan leiden tot een lekke band of zelfs een klapband. Daarom waarschuwt het bandenspanningscontrolesysteem als de druk te laag is.
Natuurlijk kunt u de kwaliteiten van deze auto pas echt beoordelen na een proefrit. Neem nu contact met ons op, dan zetten wij hem voor u klaar.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 207 | Van de nood een deugd maken
Geeft sneeuw overlast of juist mooie plaatjes? Is een zuinige auto een bewuste keuze of een noodzakelijk kwaad? Voor beide geldt: het is het slimste om er het beste van te maken. Zoiets geldt ook voor milieuvriendelijke auto's. De "Peugeot 207 1.6 HDi BlueLease" zou dankzij een verlaagd verbruik niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook nog eens heel vriendelijk voor de portemonnee.
Bij de Peugeot 207 1.6 HDi BlueLease draait alles om een lage leaseprijs (en minder om een lage uitstoot). Rijdt nog steeds prima, maar anno 2006 op maat gesneden voor de zakelijke rijder.
Plus
- Laag verbruik, prima prestaties
Min
- Minder geavanceerd dan concurrerende eco-modellen
- Karige uitrusting
Conclusie
Geeft winterweer overlast of juist mooie plaatjes? Het is een kwestie van interpretatie: de ene ziet overal kwaad in, terwijl een ander er het beste van probeert te maken. En zo heeft Peugeot ook van de nood een deugd gemaakt. Feit is dat het merk niet dezelfde, geavanceerde milieuvriendelijke techniek in huis heeft als de concurrentie. Daarom legt Peugeot voor de 207 1.6 HDI BlueLease niet de nadruk op milieuvriendelijkheid, maar juist op een lage leaseprijs.
Omdat de aanpassingen aan de 207 BlueLease minimaal zijn, is de meerprijs snel terugverdiend. Bovendien zijn de aanpassingen effectief, want het beloofde lage verbruik is in de praktijk goed te realiseren. Geen van de aanpassingen hebben een negatieve invloed op de rijeigenschappen, dus de milieubewuste leaserijder komt met deze 207 BlueLease niet van een koude kermis thuis.