Bouwjaar | 18-03-2010 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 219.132 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 38-LBL-9 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 161 kW (219 pk) |
€ 7.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-03-2010 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 219.132 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 38-LBL-9 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 161 kW (219 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Car Care Venray |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Keizersveld 71G |
Postcode | 5803 AP |
Plaats | Venray |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41133688 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carcarevenray.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 245/45 R18
Acceleratie (0-100): 7,7 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 483 x 186 x 150 cm
Wielbasis: 274 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.633 kg
Laadvermogen: 617 kg
GVW: 2.250 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 215 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik in de stad: 13,1 l/100km (1 op 7,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal
Hierbij bieden wij een zeer nette Opel Insignia 2.0 T 4x4, deze super goed onderhouden Opel rijdt,remt & schakelt zeer netjes, het interieur als exterieur verkeerd in zeer nette staat met lichte gebruikerssporen.
VRAAGPRIJS €7950,-
INRUIL MOGELIJK OP BASIS VAN HANDELSPRIJZEN OP
-AUTO'S
EXTRA'S
APK03-2025
NAP
4X4
NAVIGATIE
2 SLEUTELS
STOELVERWARMING
LEDER
SPORTSTOELEN
DEALER ONDERHOUDEN
= Bedrijfsinformatie =
Voor een bezichtiging of proefrit bent u altijd van harte welkom
KIJK OOK EENS OP ONZE WEBSITE VOOR EVENTUELE ANDEREN OCCASIONS
Wegens een snelle doorloop van voertuigen adviseren wij u te bellen voor vertrek.
Aan de inhoud van deze advertentie kan geen rechten worden ontleend. Wij adviseren de opties en specificaties zelf te controleren. Bij twijfels kunt u ons altijd vrijblijvend contacteren.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Insignia GSi | Tweede jeugd
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.
De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.
Plus
- stil en comfortabel
- scherp en snel indien gewenst
- ruim, ook achterin
Min
- in geen enkel opzicht vernieuwend
- stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)
Conclusie
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.
Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.