Opel Grandland X 1.2 Turbo Business Edition | trekhaak | navi | automaat |

€ 17.999,-

Bouwjaar 28-03-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 187.629 km
Deuren 5
Kenteken XV-855-H Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Opel Grandland X 1.2 Turbo Business Edition | trekhaak | navi | automaat |


€ 17.999,-

Algemeen

Bouwjaar 28-03-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 187.629 km
Deuren 5
Kenteken XV-855-H Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam J&J Occasions
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Laurens Janszoon Costerstraat 36
Postcode 5916 PS
Plaats Venlo
Provincie Limburg
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 34856555 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/65 R17
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 188 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 448 x 191 x 163 cm
Wielbasis: 268 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.293 kg
Laadvermogen: 707 kg
GVW: 2.000 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 696 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Opel Grandland GSE | Wassen neus of neusje van de zalm?

De Grandland is het topmodel van Opel. Dat betekent niet alleen dat het het grootste model is, maar ook dat het als eerste profiteert van nieuwe ontwikkelingen. Daarom is de Grandland er nu ook als "GSE". Echter, afgaande op de specificaties is dat slechts een nieuwe naam voor bestaande techniek. Is de GSE een wassen neus of daadwerkelijk het neusje van de zalm?

Autotest | Opel Grandland GSE Wassen neus of neusje van de zalm?

De Opel Grandland GSE is sterk, stil en zuinig dankzij plug-inhybride aandrijving. Een aangepast onderstel betrekt de bestuurder meer bij het rijden.

Plus

  • snel, sterk en stil
  • ruim en praktisch

Min

  • oude aandrijflijn onder nieuwe naam
  • niet voordeliger dan een volledig elektrische SUV

Conclusie

Is de Opel Grandland GSE het neusje van de zalm of een wassen neus? Dat laatste. De aanpassingen om van een standaard Grandland tot een GSE te komen zijn namelijk minimaal. De optische wijzigingen zijn klein, want standaard was de Grandland al leverbaar met tweekleurige lak. Op (prima) sportstoelen na, is de uitrusting niet rijker of moderner geworden. Ook de 300 pk sterke plug-inhybride motor was al leverbaar.

Het enige verschil zit in het weggedrag. Dankzij een aangepast onderstel behoudt de Grandland zijn comfort, maar is de dynamiek sterk verbeterd. Daarmee is de GSE nog niet sportief, maar wel meer capabel. Uiteindelijk overtuigt de GSE niet als sportief model, maar wel als top-uitvoering van de Grandland.

Deel deze advertentie