Bouwjaar | 08-06-2005 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 201.975 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-683-NF |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 3.595,-
Algemeen
Bouwjaar | 08-06-2005 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 201.975 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-683-NF |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | HO Vissers Ammerlaan |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Graetheideweg 2A |
Postcode | 6037 NN |
Plaats | Kelpen Oler |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 20626980 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 52 liter
Acceleratie (0-100): 14,0 s
Topsnelheid: 164 km/u
Maten
Wielbasis: 272 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.070 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 1.170 kg
Max. trekgewicht: 1.725 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
Emissieklasse: Euro 4
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 91 per kwartaal
Informeer naar de leasemogelijkheden
Nette Opel Combo 1.4i met Schuifdeur en Diverse Opties !
Deze Bestelwagen Verkeert Optisch en Technisch in een Goede Staat !
De Combo heeft Meerdere Opties Zoals Hierboven Beschreven !
Een Electrisch Pakket, Radio met Bluetooth en een Trekhaak zijn enkele van de Opties !
Deze Bestelauto is Interessant voor Particulieren die Goedkoop op Grijs Kenteken Willen Rijden !
Ook Ideaal voor Ondernemers Omdat hij in Alle Milieuzones mag Blijven Rijden !
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Combo-e | Water naar het aquarium dragen
De elektrische auto komt er aan! Dat geldt niet alleen voor personenauto's, maar zeker ook voor bedrijfswagens. Immers, daarbij wordt nog meer gekozen met het verstand dan met het gevoel. En omdat de energiekosten van een elektrische auto heel laag liggen, slaat de balans al snel uit naar zakelijk elektrisch rijden. We moeten dus van liters naar Watts. Om dat de demonstreren staat een bijzondere opdracht op het programma: breng per Opel Combo 200 liter water naar een aquarium zonder CO2 uit te stoten.
De Opel Combo-e is een elektrische bestelwagen die louter voordelen biedt boven diesel. De Combo-e is sterk, stil, comfortabel en heeft een lage energieprijs per KM. Het bereik is voldoende.
Plus
- vlot en sterk
- lage energieprijs per kilometer
- even ruim als een versie met verbrandingsmotor
Min
- gering trekgewicht
- hoger energieverbruik dan beloofd
- matige klank audiosysteem
Conclusie
Missie volbracht! De Opel Combo-e heeft 200 liter water klimaatneutraal naar het aquarium gedragen. En alhoewel dat een volledig triviale opdracht was, diende het wel degelijk een hoger doel. De testrit heeft namelijk bewezen dat de Combo als elektrische auto veel voordelen biedt en daar weinig nadelen tegenover zet. De nadelen zitten in het geringe aanhangergewicht en, afhankelijk van de uitvoering, in het laadvermogen (meer dan standaard, minder dan versies met verhoogd laadvermogen).
De ruimte, uitrusting en ombouwmogelijkheden zijn gelijk aan die van iedere andere Combo. Als elektrische auto is de Combo-e even vlot en sterk, terwijl het comfort op een veel hoger niveau staat en de energieprijs per kilometer veel lager is. Omdat het zwaartepunt lager ligt is, het weggedrag meer vertrouwenwekkend. De overstap van diesel naar kilowatts is daarmee moeiteloos verlopen.