Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.497 cc |
Vermogen | 116 kW (158 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.497 cc |
Vermogen | 116 kW (158 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Niroc Weert |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Roermondseweg 87 |
Postcode | 6004 AR |
Plaats | Weert |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)495 - 580700 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoniroc.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modelreeks: 2021 - 2024
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 170 km/u
Accu: 2 kWh
Ledig gewicht: 1.587 kg
Wielbasis: 267 cm
Interieur
Interieur: antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Nieuw Pakket
Deze Nissan Qashqai is nu leverbaar met een extra gunstige fiscale waarde! U profiteert van € 5.167,- verschil t.o.v. de N-Connecta + Design Pack.
Hierdoor betaalt u als zakelijke rijder slechts € 276,- netto bijtelling per maand (bij 37,35% loonbelasting). Als particulier profiteert u van een lagere aanschafprijs en een lagere verzekeringswaarde.
O.a. voorzien van automatische airco, climate control, cruise control, dodehoek detectie, navigatiesysteem, Apple Carplay (draadloos), Android Auto, panoramadak, dakrails, getint glas, rondom zicht parkeercamera (360 graden), stoffen stoelbekleding, etc. Inruil en financiering mogelijk!
De Nissan Qashqai is de grondlegger van het succes van de Crossover SUV vanaf de introductie in 2006 tot heden. De Qashqai is een nomadenvolk dat een Turkse taal spreekt, het gelijknamige Qashqai. Zij leven in het Zagrosgebergte in het mid-westen van Iran en hebben een belangrijke rol gespeeld in de geschiedenis van Iran. De taal telt ongeveer 1 miljoen sprekers.
De e-POWER-technologie, ontwikkeld door Nissan, is de ideale combinatie van een verbrandingsmotor en een elektrische motor. Gecombineerd levert dit 190pk! De wielen worden uitsluitend aangedreven door de elektrische motor, wat zorgt voor een onmiddellijke acceleratie voor Qashqai en X-Trail e-POWER. In tegenstelling tot een traditionele hybride is de enige rol van de verbrandingsmotor het opladen van de accu om de elektrische motor aan te drijven. Hierdoor hoeft u met e-POWER de stekker niet in het stopcontact te steken.
De genoemde prijs is met verrekening van alle particuliere commerciële actie's, incl. opties, incl. onvermijdbare kosten, nodig voor aflevering aan de consument.
Optionele pakketten zijn altijd de keuze van de consument en kunnen desgewenst tegen meerprijs geleverd worden.
Betreft nieuwe en ongeregistreerde auto.
Wilt u een afspraak maken? Plan dan eenvoudig online uw showroombezoek op: https://www.autoniroc.nl/plan-uw-showroombezoek/
We staan naast een bezoek aan onze vestiging u ook graag te woord via telefoon, mail, chat of video. Auto Niroc is Nissan-dealer en Top-Occasion Centrum alle merken voor Limburg en Zuid-Oost Brabant met vestigingen in Weert en Roermond. Auto Niroc is uitgeroepen tot beste Nissan dealer van Nederland met het behalen van de Global Dealer Award! D
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.
Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.
Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.