Nissan Qashqai 1.5 e-Power CarPlay 360° Camera

€ 32.890,-

Bouwjaar 04-11-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 18.051 km
Deuren 5
Kenteken X-093-BN Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.477 cc
Vermogen 139 kW (189 pk)

Nissan Qashqai 1.5 e-Power CarPlay 360° Camera


€ 32.890,-

Algemeen

Bouwjaar 04-11-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 18.051 km
Deuren 5
Kenteken X-093-BN Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.477 cc
Vermogen 139 kW (189 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam F.M.S. Automobielhandel
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lollebeekweg 54B
Postcode 5811 AL
Plaats Castenray
Provincie Limburg
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 21964985 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/50 R19
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.585 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 2.180 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- Huisgarantie (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; Huisgarantie; 3 maanden huisgarantie inbegrepen., Nieuwe APK indien nodig, Tenaamstelling op locatie
- BOVAG Garantie (€ 595 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Huisgarantie"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK indien nodig, Showroomklaar afgeleverd, Tenaamstelling op locatie

Whatsapp: 06 21 96 49 85

Inruil van uw huidige voertuig is mogelijk.
Bij ons kunt u ook pinnen.

Wij zijn ook aangesloten bij CarGarantie hiermee bieden wij onze klanten graag de mogelijkheid om zorgeloos van hun auto te genieten. Deze garantie kunt u voor 6 of 12 maanden afsluiten. Aarzel niet om contact op te nemen en vraag naar de voorwaarden en prijzen.

De advertentie op deze website is met de grootste zorg opgesteld. Toch kan het onverhoopt voorkomen dat een advertentie niet volledig is of een fout bevat. FMS is niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk voor eventuele onjuistheden, onvolledigheden of omissies in de advertentie. Neem voor aanschaf van de auto de advertentie met de verkoper integraal door. Derhalve zijn alle advertenties onder voorbehoud van druk-, type- en spelfouten.

Kom gerust langs voor een bezichtiging bij:

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie

In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?

Autotest | Nissan Qashqai De evolutie van de revolutie

Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.

Plus

  • prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch
  • ruime keuze uit motoren

Min

  • e-Power is niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.

Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.

Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.

Deel deze advertentie