Bouwjaar | 13-11-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.998 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HJ-489-J Verzekeren |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-11-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.998 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HJ-489-J Verzekeren |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Beer van Susteren |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | pannenweg 111 |
Postcode | 6031 RK |
Plaats | Nederweert |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 29103891 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autogroothandelvansusteren.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R18
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 438 x 181 x 159 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.260 kg
Laadvermogen: 620 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 133 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Aflever pakket Brons (inbegrepen): -Controle vloeistoffen -Controle Bandenspanning -Geldige APK- keuring -Gepoetst interieur& exterieur -Tenaamstelling van uw nieuwe auto -Vrijwaring bij inruil van uw huidige auto *Standaard inbegrepen!
- aflever pakket onderhoudsbeurt groot (€ 250 meerprijs): Vervangen van luchtfilter, Vervangen van brandstoffilter, Vervangen van motorolie en olie filter, Vervangen van bougies, Inspectie van het remsysteem, Bijvullen van diverse vloeistoffen Inspectie motor/brandstoftank/versnellingsbak Reinigen van het remsysteem, Reinigen van het interieurfilter, Controle op slijtage gevoelige onderdelen, Controle op 78 essentiële punten checklist. Mogelijk combineren met elk afleverpakket garantie!
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Aflever pakket Brons"): BOVAG garantie
- Aflever pakket zilver (€ 450 meerprijs): -Controle vloeistoffen -Controle Bandenspanning -Minimaal 6 maanden geldige APK- keuring -Gepoetst interieur& exterieur -Onderhoudsbeurt inclusief 40 punten check -6 maanden garantie FULL Landelijke dekking service -Tenaamstelling van uw nieuwe auto -Vrijwaring bij inruil van uw huidige auto *Aflever pakket Zilver €450,00;
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Aflever pakket Brons"): Car garantie; Huisgarantie
- Glascoating (€ 500 meerprijs): Het aanbrengen van een keramische coating, ook wel glascoating of nano coating genoemd verzekerd je van het minste onderhoud en de beste bescherming. Het harde pantser dat niet alleen de lak van je auto beschermd tegen krassen en slijtage maar ook insecten, verkeersvuil, uv-straling. Ook heeft de lak meer kleurdiepte, meer glans, is wassen een eitje, want al het vuil glijdt er moeiteloos af. *Glascoating inclusief garantie €500-,
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Aflever pakket Brons"): BOVAG garantie
- Aflever pakket Goud (€ 850 meerprijs): -Controle vloeistoffen -Controle Bande
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.
Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.
Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.