Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D Intense
€ 8.750,-
Bouwjaar | 14-02-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 203.096 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XR-071-Z Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.268 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-02-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 203.096 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XR-071-Z Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.268 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf M.W. Pelzer |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Hulst 17-A |
Postcode | 5807 EW |
Plaats | Venray |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51402557 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/70 R16
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 466 x 180 x 168 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.470 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.085 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 126 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 438 - € 466 per kwartaal
AUTO BEDRIJF PELZER OOSTRUM
DE HULST 17 A
5807 EW
OOSTRUM/ VENRAY
TEL 0651402557
DEZE MITSUBISHI OUTLANDER STAAT TE KOOP BIJ AUTOBEDRIJF PELZER MET APK TOT 05-2024.
DE OUTLANDER VERKEERD IN EEN NETTE STAAT, RIJD EN SCHAKELT NAAR BEHOREN.
BETERE FOTO'S VOLGEN NOG DE MITSUBISHI IS NAMELIJK NAAR DE POETSER.
HEEFT U INTERESSE IN DEZE MITSUBISHI OUTLANDER NEEM DAN GERUST CONTACT OP MET DE HEER PELZER VIA TEL: 06-51402557.
VOOR MEER ADVERTENTIES VERWIJZEN WIJ U GRAAG NAAR ONZE WEBSITE WWW.AUTOBEDRIJFPELZER.NL.
OPENINGTIJDEN
MAANDAG TOT VRIJDAG VAN 8.00 TOT 17.00
ZATERDAG 8.30 TOT 13.00
AFSPRAAK OOK MOGELIJK..
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mitsubishi Outlander | Groene energie?
Het klinkt tegenstrijdig: een grote, zware SUV als milieuvriendelijk betitelen. Een Sports Utility Vehicle is groot, zwaar en dus onzuinig. Maar... door de Outlander te voorzien van een hybride aandrijflijn liet Mitsubishi in 2013 zien dat het ook anders kan. Nu belooft dat het nog groener kan met de Outlander voor modeljaar 2019.
Dankzij de facelift voor modeljaar 2019 is de Mitsubishi Outlander PHEV zuiniger en comfortabeler geworden. Ook op het gebied van veiligheid is de Outlander weer bij de tijd.
Plus
- sterk en zuinig
- hoogwaardige aankleding
- ruim en praktisch
Min
- problemen met snelladen
Conclusie
De Mitsubishi Outlander PHEV heeft het imago van sports utilities veranderd. Mede dankzij Mitsubishi werden SUV's niet langer overbodige en brandstofverslindende kolossen, maar praktische en zuinige gezinsauto's. Toch bleef er kritiek, want vooral zakelijke rijders kozen de Outlander PHEV vanwege het belastingvoordeel en laadden de auto vervolgens nooit op, waardoor het voordeel voor het milieu teniet werd gedaan.
Om er voor te zorgen dat de Outlander PHEV altijd zuinig is, is de auto voor modeljaar 2019 voorzien van een nieuwe benzinemotor. Daarmee is het praktijkverbruik zonder assistentie van de elektromotor gedaald van 10 liter per 100 km naar 6.5 liter per 100 km. Hoe vaker wordt geladen, hoe verder dit zal dalen. Wie iedere 43 km oplaadt, verbruikt helemaal geen brandstof. Best groen toch?