Mini ONE Mini 1.4i met Airco en Vele Opties

€ 3.295,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-05-2007
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 188.802 km
Deuren 3
Kenteken TP-668-B Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.397 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Mini ONE Mini 1.4i met Airco en Vele Opties


€ 3.295,-

Algemeen

Bouwjaar 29-05-2007
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 188.802 km
Deuren 3
Kenteken TP-668-B Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.397 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam HO Vissers Ammerlaan
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Graetheideweg 2A
Postcode 6037 NN
Plaats Kelpen Oler
Provincie Limburg
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 20626980 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • deelbare achterbank (gelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 185 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 3699 x 1683 x 1407 cm
Wielbasis: 2.467 cm
Inhoud laadruimte: 160/680 l

Gewichten
Ledig gewicht: 1.035 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 500 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 128 g/km
Energielabel: C

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal

Nette en Luxe Mini One 1.4i met Airco, LMV en Vele Opties !

Deze Auto Verkeert Optisch en Technisch in een Goede Staat !

Airco, Lichtmetalen Wielen en een Electrisch Pakket zijn enkele van de Opties !

Kortom, een Mooie en Luxe Mini met nog Veel Rijplezier !

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters

BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!

Autotest | Mini MINI (2006 - 2014) MINI met hoofdletters

De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.

Plus

  • soepele, maar levendige motor
  • comfortabel, maar veel rijplezier
  • speels, maar geen fragiel speelgoedautootje

Min

  • op details matig afgewerkt
  • achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling

Conclusie

Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.

Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.

Deel deze advertentie