Bouwjaar | 04-04-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 97.616 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | XV-951-V Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
€ 15.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-04-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 97.616 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | XV-951-V Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Maassche Echt B.V. |
Contactpersoon | - |
Adres | Bellweg 3 |
Postcode | 6101 XA |
Plaats | Echt |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)475 - 386286 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.demaasschebmw.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2019 - feb 2021
Modelcode: F55/F56
Typenummer: XP91
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 173 x 141 cm
Wielbasis: 250 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.115 kg
Laadvermogen: 450 kg
GVW: 1.565 kg
Interieur
Interieur: Firework Carbon Black, Stof (BGE1)
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 142 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: MINI Occasions NEXT
Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Afleverbeurt (zonder meerprijs): De deelnemer garandeert dat het betreffende geadverteerde voertuig wordt afgeleverd met een correct uitgevoerde BOVAG afleverbeurt. Deze afleverbeurt garandeert, op het moment dat het deelnemerscontract wordt ondertekend, de navolgende punten: o Distributieriem minimaal 10.000 km onderhoudsvrij o Zomer / all season banden minimaal 2,5 mm profiel (indien afgeleverd op winterbanden dan minimaal 5,5 mm profiel) o Minimaal 6 maanden apk o Minimaal 6 maanden of 6.000 km onderhoudsbeurt vrij (wat het eerst komt is bepalend).
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
U voelt zich meteen thuis achter het stuur van deze MINI Hatchback, met zijn ruime en comfortabele interieur. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak.
Wat wilt u onderweg horen? Er is volop keus, dankzij bluetooth. Het in dashboard opgenomen navigatiesysteem is met het audiosysteem gecombineerd. In de zomer zorgt de airconditioning voor verkoeling. In het voorjaar en najaar voorkomt het systeem beslagen ramen.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen.
U bent nieuwsgierig? Bel of mail ons dan direct om een proefrit met deze MINI te reserveren.
= Bedrijfsinformatie =
De Maassche Echt vindt u 30 minuten onder Eindhoven ter hoogte van het knooppunt A2 met A73(tevens eindpunt A73 komende vanuit Nijmegen/Venlo).
Bekijk ook www.bmw-occasions.nl .
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters
BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!
De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.
Plus
- soepele, maar levendige motor
- comfortabel, maar veel rijplezier
- speels, maar geen fragiel speelgoedautootje
Min
- op details matig afgewerkt
- achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling
Conclusie
Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.
Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.