Bouwjaar | 11-05-2009 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.857 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 2-SVD-53 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 10.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-05-2009 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.857 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 2-SVD-53 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Dave's Garage |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Pannenweg 308 |
Postcode | 6031 RK |
Plaats | Nederweert |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 10602964 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.davesgarage.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 191 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 370 x 168 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 1.635 kg
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Te koop aangeboden prachtige Mini Cabrio
Bouwjaar: 05-2009
Km stand: 92860
Apk: Nieuw bij aflevering
Deze fantastische Mini cabrio beschikt over veel opties zoals:
- Airco
- Parkeersensoren achter
- Cruise control
- Stoelverwarming voor
- Lederen bekleding
- Navigatie
- Elektrisch bedienbaar dak
Prijs voor deze mooie Mini cabrio is € 10.950,-
Heeft deze Mini uw interesse gewekt? Neem dan snel contact met ons op !
Bent u ook op zoek naar een andere auto?
Kom gerust een kijkje nemen bij ons op de Pannenweg! Staat uw droomauto er niet tussen?
Geen enkel probleem. Wij zoeken de auto die aan uw wensen voldoet!
Met vriendelijke groet,
Dave Wierts
Dave's Garage
Pannenweg 308
6031RK Nederweert
06-10602964
Info@davesgarage.nl
www.davesgarage.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini Electric | Een groene Mini
Mini staat bekend om de klassieke vormgeving en het dynamische weggedrag. Echter, ook Mini moet groener worden en daarom is er nu ook een elektrisch aangedreven versie van het iconische model. Maar past elektrische aandrijving wel bij een retro-model? En is een groene Mini even aantrekkelijk als de varianten met een conventionele verbrandingsmotor?
De Mini Electric biedt dezelfde retro-vormgeving en hetzelfde levendige weggedrag als de versie met benzinemotor, maar dan zonder uitstoot en tegen een lagere kilometerprijs. Beperkt bereik.
Plus
- heel veel rijplezier
- geslaagde vormgeving
- degelijk, solide gevoel
Min
- bombastisch geluid standaard audiosysteem
- forse prijs
- kleine actieradius
Conclusie
Is de Mini Electric even speels en begeerlijk als de varianten met conventionele aandrijving? Zeker! Echter, omdat Mini een bestaand model achteraf heeft omgebouwd tot elektrische auto was slechts ruimte voor een kleine batterij. Omdat de accu het duurste onderdeel is van een elektrische auto zou mogen worden verwacht dat de Mini Electric voordelig wordt aangeboden, maar het tegendeel is waar. De Mini Electric is duurder dan elektrische auto's van de concurrentie, die naast een groter bereik ook meer ruimte en/of luxe bieden.
En Mini zet daar slechts één ding tegenover: plezier! De proefrit leert dat het plezier zo groot is, dat menigeen de hoge prijs of het beperkte bereik daarom graag voor lief neemt. Het plezier begint met het uiterlijk, waardoor de bestuurder al een glimlach op het gezicht heeft voordat de eerste meter gereden is. Bij kalm rijden valt op hoe verfijnd de Mini in de loop der jaren is geworden op het gebied van bouwkwaliteit, uitrusting en rijeigenschappen. De grootste aantrekkingskracht zit uiteraard in het levendige weggedrag, want daarmee weet ook deze groene Mini iedereen te charmeren.