Bouwjaar | 27-10-2004 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 175.123 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 35-PR-TB Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-10-2004 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 175.123 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 35-PR-TB Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | G.S. Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kempstraat 22 |
Postcode | 6116 AT |
Plaats | Roosteren |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22931459 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R15
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 363 x 169 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.150 kg
Laadvermogen: 425 kg
GVW: 1.575 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 175 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Een proefrit, bezichtiging en adviesgesprek is mogelijk in de avonden, weekenden en op feestdagen op afspraak. Neem contact met ons op voor een afspraak.
U kunt zowel whatsappen als bellen naar 0622931459.
G.S. Auto's biedt u personen- en bedrijfswagens aan tegen aantrekkelijke, eerlijke en lage prijzen.
Wij zijn een RDW gecertificeerde autohandelaar en ons aanbod occasions en bedrijfswagens veranderd dagelijks.
Voertuigen te naamstellen kunnen wij snel (binnen 5 minuten) en gemakkelijk 24 uur per dag en 7 dagen per week.
Wij hanteren aantrekkelijke, eerlijke en lage prijzen voor personen- en bedrijfswagens.
Onze doelstelling is om u te voorzien van mobiliteit tegen een aantrekkelijke prijs.
Wij hebben geen 9 tot 5 mentaliteit, want wij begrijpen goed dat het voor u juist handig kan zijn om in de avond of in het weekend een proefrit te maken.
U bent dan ook van harte welkom voor een bezichtiging en proefrit in de avonduren, weekenden en zelfs op feestdagen.
Bent u klaar voor een bezichtiging en een proefrit? Maak dan een afspraak en stap achter het stuur.
Wij staan graag voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden, een proefrit met u te maken en u met plezier uw nieuwe autosleutels te overhandigen!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.