Mini Cooper Mini Camden Classic Automaat / Premium Pakket / Panoramadak / Sportstoelen / LED / Navigatie / Getint Glas

€ 31.950,- incl. BTW

Bouwjaar 28-02-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 23.575 km
Deuren 3
Kenteken S-783-KV Verzekeren
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.499 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Mini Cooper Mini Camden Classic Automaat / Premium Pakket / Panoramadak / Sportstoelen / LED / Navigatie / Getint Glas


€ 31.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 28-02-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 23.575 km
Deuren 3
Kenteken S-783-KV Verzekeren
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.499 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam De Maassche Venlo B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hudsonweg 1
Postcode 5928 LW
Plaats Venlo
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)77 - 3552333 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.demaasschebmw.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: aug 2021 - 2024
Modelcode: F55/F56
Referentienummer: 5906562
Typenummer: 31DH

Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,1 s
Topsnelheid: 210 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 386 x 173 x 141 cm
Wielbasis: 250 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.150 kg
Laadvermogen: 460 kg
GVW: 1.610 kg

Interieur
Bekledingcode: K9E1
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Afleverbeurt (zonder meerprijs): De deelnemer garandeert dat het betreffende geadverteerde voertuig wordt afgeleverd met een correct uitgevoerde BOVAG afleverbeurt. Deze afleverbeurt garandeert, op het moment dat het deelnemerscontract wordt ondertekend, de navolgende punten: o Distributieriem minimaal 10.000 km onderhoudsvrij o Zomer / all season banden minimaal 2,5 mm profiel (indien afgeleverd op winterbanden dan minimaal 5,5 mm profiel) o Minimaal 6 maanden apk o Minimaal 6 maanden of 6.000 km onderhoudsbeurt vrij (wat het eerst komt is bepalend).
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf

Dit betreft een demonstratiemodel, de getoonde kilometerstand kan afwijken. Voor de momentele kilometerstand, beschikbaarheid en levertijd gelieve contact op te nemen.

Het voordeel van een hatchback als deze is het gemak van inladen via de achterkant. Met zijn benzinemotor en automatische transmissie is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Stevig ondersteund door de sportstoelen blijft u bij elke beweging op uw plek. Overdag een weidse zichthoek en 's avonds het lichtspel in de binnenruimte: dat geeft het glazen panoramadak! Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook donker getint glas achter, witte knipperlichten, antracietkleurige hemelbekleding en elektrisch inklapbare buitenspiegels.

Geniet van een ruime selectie digitale radiostations met de DAB-ontvanger. Het stuur van deze auto heeft uiteenlopende functies. Ook om het geluid te regelen. De audiobediening op het stuur draagt daarom actief bij aan een veilige rit. Er is geen bestemming die het aanwezige in dashboard opgenomen navigatiesysteem niet kent. Dat rijdt lekker! Muziek vanaf uw telefoon draadloos afspelen via de autoradio? Met smartphone connectiviteit heeft u altijd uw favoriete muziek bij de hand. De juiste ruitenwisserfrequentie gaat automatisch

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mini MINI | Eeuwig jong

Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.

Autotest | Mini MINI Eeuwig jong

Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel

Plus

  • meer comfort, meer rijplezier
  • sterk en zuinig (Cooper D)
  • moderne, bruikbare elektronica

Min

  • beperkte actieradius (Cooper S)
  • wonderlijke ergonomische keuzes
  • forse prijs

Conclusie

De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).

De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.

Deel deze advertentie