Bouwjaar | 31-12-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 64.244 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-379-DD Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 105 kW (143 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-12-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 64.244 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-379-DD Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 105 kW (143 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Strijbosch Venray B.V. |
Contactpersoon | Henri Strijbosch |
Adres | De Hulst 11 |
Postcode | 5807 EW |
Plaats | Venray Oostrum |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)478 - 589455 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijf-strijbosch.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2019
Technische informatie
Koppel: 353 Nm
Aandrijving
Actieradius: 263 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Vooras: Bandenprofiel links: 7 mm; Bandenprofiel rechts: 7 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 7 mm; Bandenprofiel rechts: 7 mm
Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 140 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L3H1
Afmetingen (LxB): 431 x 181 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.507 kg
Laadvermogen: 459 kg
GVW: 1.966 kg
Accu
Accu: 45 kWh
Accu laden: 6.6 kW
Accu snelladen: 50 kW
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 18,6 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Overige informatie
Minimale laadtijd AC van % tot %: 450 min
Minimale laadtijd DC vanaf: 0
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 0% tot 80%: 40 min
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: All-seasonbanden
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
MG ZS EV | Dubbel voordeel
SUV's zijn gewild vanwege de ruimte en de stoere uitstraling. De hoge bouw vereist echter een geavanceerd onderstel en dat maakt deze Sports Utility Vehicles kostbaar. Minstens zo gewild zijn elektrische auto's om hun hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. Hier is het de batterij die de prijs opdrijft. MG introduceert nu een SUV die niet alleen voordelig is, maar ook nog eens elektrisch is aangedreven. Is dit dubbel voordeel?
De MG ZS EV is een elektrisch aangedreven SUV die tegen een zeer scherpe prijs wordt aangeboden. Er is niets slecht aan de ZS, maar duurdere auto's doen alles beter.
Plus
- scherpe prijs
- voordelig in gebruik
- ruim en praktisch
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- software voor verbetering vatbaar
- veel rijgeluiden
Conclusie
Na een week rijden luidt de conclusie over de MG ZS EV: niets mis mee, maar duurdere auto's doen alles beter. Met andere woorden: de MG ZS is geen wonder-auto die dezelfde kwaliteit tegen een lagere prijs aanbiedt. In plaats daarvan heeft MG heel slim weten te bezuinigen. Nooit is ingeleverd op kwaliteit of veiligheid, wel is steevast gekozen voor eenvoudigere oplossingen. Die oplossingen zitten in een eenvoudige uitrusting, een minder verfijnd onderstel en een beperkter bereik (263 km in theorie, 220 km in de praktijk).
Gezien de prijs biedt MG een prima product aan voor het geld. Voor de prijs van een doorsnee SUV met verbrandingsmotor biedt MG een exemplaar aan met elektromotor. Dat betekent minder uitstoot en lagere kosten per kilometer. Goedkoop én verantwoord, da's dubbel voordeel!