Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G 192 GT-M 4WD AUTOMAAT

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 03-03-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 79.983 km
Deuren 5
Kenteken S-471-NG Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 141 kW (192 pk)

Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G 192 GT-M 4WD AUTOMAAT


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 03-03-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 79.983 km
Deuren 5
Kenteken S-471-NG Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 141 kW (192 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Gelissen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bergerweg 75
Postcode 6135 KD
Plaats Sittard
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)46 - 4200695 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autogelissen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb 2015 - apr 2017

Technische informatie
Koppel: 256 Nm
Aantal cilinders: 4
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 194 km/u
Ledig gewicht: 1.415 kg
Wielbasis: 270 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Energielabel: E

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Gelissen is een modern autobedrijf en al ruim 55 jaar een begrip in de regio waarvan 48 jaar uw Mitsubishi dealer voor Limburg. In onze universele CarProf werkplaats werken we elke dag met veel plezier en passie aan alle merken auto's. We vinden het belangrijk dat we uw toekomstige auto een nieuwe APK en een benodigde onderhoudsbeurt geven voordat we de auto afleveren. We kunnen dan met een goed gevoel 6 of 12 maanden garantie geven.

Voor slechts € 595,- krijgt uw nieuwe auto onderhoud, reparatie en service. De aankoop is dan inclusief 6 maanden garantie, 12 maanden ANWB mobiliteitspas Europa, onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema, uitgebreide controle van de gehele auto, nieuwe APK, vervanging distributieriem indien de fabrikant dit voorschrijft, voorzien van NAP, volledig gereinigd interieur en exterieur, brandstof, tenaamstelling en een nieuwe mattenset. Graag nog meer zekerheid? Voor € 895,- in plaats van € 595,- is de aankoop inclusief 12 maanden BOVAG garantie!
De geadverteerde prijs is exclusief het zekerheidspakket en dus zonder onderhoud, reparatie en service. Het betreft een meeneemprijs inclusief alle onvermijdbare kosten en een geldige APK keuring.

Wij nemen graag ruim de tijd voor onze klanten en werken daardoor bij voorkeur op afspraak binnen onze reguliere openingstijden (maandag tot en met vrijdag van 09.00-18.00 uur en zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur). Zo kunnen wij garanderen dat u nooit voor een inmiddels verkochte auto komt kijken en dat de auto van uw keuze klaar staat voor een proefrit.

U regelt uw financiële zaken ook eenvoudig via Gelissen. Omdat geen klant hetzelfde is, leveren wij in samenwerking met DTC maatwerk. Uw gegevens blijven privé en zijn voor ons niet inzichtelijk. Benieuwd wat uw persoonlijke mogelijkheden zijn? Een aanvraag is kosteloos en vrijblijvend!

Op onze eigen website (www.autogelissen.nl/occasions) presenteren wij onze volledige voorraad van minimaal 70 occasions met altijd minimaal 35 foto's per auto. We proberen zelfs de auto's die we op korte termijn verwachten al toe te voegen aan dit overzicht.
Specifieke vragen over deze auto of benieuwd wat uw eigen auto waard is? Neem vrijblijvend contact met ons op via telefoonnummer 046-4200695 (ook WhatsApp) of stuur een e-mail naar verkoop@autogelissen.nl. Zelfs buiten de reguliere openingstijden mag u van ons snel een pa

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie