Bouwjaar | 07-01-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 98.076 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ND-858-V Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 22.195,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-01-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 98.076 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ND-858-V Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hedin Kia Sittard |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bergerweg 69 |
Postcode | 6135 KD |
Plaats | Sittard |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)46 - 4511051 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hedinautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2016 - 2017
Technische informatie
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 191 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 184 x 171 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.320 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 1.965 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Interieurkleur: Black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 147 g/km
Fijnstofuitstoot: 2,9 mg/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Historie
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- Hedin Certified-servicepakket Budget (inbegrepen):
Levenslang gratis APK
Hedin Certified 99-puntencheck
NAP - Nationale Autopas
Tenaamstelling
Reinigen binnen- en buitenkant
Altijd een vaste, scherpe prijs
Dertig dagen omruilgarantie
Garantie bij alle vestigingen van Hedin Automotive
Geen eigen risico op schadeherstel i.c.m. Hedin Automotive verzekering
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
- Hedin Certified-servicepakket Premium 1 (€ 695 meerprijs):
Levenslang gratis APK
Hedin Certified 99-puntencheck
NAP - Nationale Autopas
Tenaamstelling
Reinigen binnen- en buitenkant
Servicebeurt volgens fabrieksvoorschriften uitgevoerd
Uitgebreide poetsbeurt
Halve tank brandstof
Altijd een vaste, scherpe prijs
Dertig dagen omruilgarantie
Garantie bij alle vestigingen van Hedin Automotive
Geen eigen risico op schadeherstel i.c.m. Hedin Automotive verzekering
Garantie op onderhoud tijdens servicebeurt
Pechhulp in Nederland
10% korting op autoverhuur
10% korting op accessoires**
25% korting op ruitenwissers
25% korting op restylen van kleine schades ( uitdeuken zonder spuiten )
Sleutelbatterij vervangen
Aircocheck
APK ook voor een ander voertuig
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Hedin Certified-servicepakket Budget"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
- Hedin Certified-servicepakket Excellent 1 (€ 1.195 meerprijs):
Levenslang gratis APK
Hedin Certified 99-puntencheck
NAP - Nationale Autopas
Tenaamstelling
Reinigen binnen- en buitenkant
Servicebeurt volgens fabrieksvoorschriften uitgevoerd
Uitgebreide poetsbeurt
Volle tank brandstof
Gratis aflevering aan h
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.