Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 Comfort AUTOMAAT | 4-SEIZOENSBANDEN | DEALERONDERHOUDEN | 1 STE EIGENAAR | NL AUTO |

€ 33.895,- incl. BTW

Bouwjaar 19-07-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 40.838 km
Deuren 5
Kenteken R-483-BH Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 Comfort AUTOMAAT | 4-SEIZOENSBANDEN | DEALERONDERHOUDEN | 1 STE EIGENAAR | NL AUTO |


€ 33.895,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 19-07-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 40.838 km
Deuren 5
Kenteken R-483-BH Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Automobielbedrijf Peeten B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Napoleonsbaan Noord 10B
Postcode 5991 NV
Plaats Baarlo
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)77 - 4771590 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.peetenmobiel.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2021

Technische informatie
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 17
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 458 x 185 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.454 kg
Laadvermogen: 581 kg
GVW: 2.035 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)

Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket Plus (inbegrepen):
* Nationale Autopas (NAP)
* Geldige APK
* Uitgebreide poetsbeurt binnen- en buitenzijde
* Tenaamstelling kentekenbewijs
* 15 liter brandstof
- Afleverpakket Premium (€ 595 meerprijs):
Mogelijk bij auto's vanaf €5.000,- vraagprijs.

* Nationale Autopas (NAP)
* Nieuwe APK
* Onderhoudsbeurt volgens schema
* Uitgebreide poetsbeurt binnen- en buitenzijde
* Tenaamstelling kentekenbewijs
* 15 liter brandstof
* 12 maanden Bovag garantie
* 12 maanden mobiliteitsgarantie
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleverpakket Plus"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: All-seasonbanden

Welkom bij Automobielbedrijf Peeten.

Deze mooie Mazda CX-5 automaat is voorzien van 4-seizoensbanden en is altijd dealer onderhouden en is van eerste eigenaar.Heeft u alle foto's bekeken en bent u daardoor enthousiast geworden van deze auto, dan nodigen we u uit om dit model te bekijken in onze showroom. Wij zullen een heerlijke kop koffie voor u klaarzetten en samen met u meer uitleg geven over dit model. U kunt vrijblijvend binnenkomen, of u kunt een afspraak maken met Rik, Jeroen of René. Wij zullen uitgebreid de tijd nemen om uw vragen te beantwoorden. Bel ons op: 077-4771590 of mail naar verkoop@peetenmobiel.nl

Omdat elke consument een andere afweging maakt tussen service, garantie en prijs vermelden wij op internet een vraagprijs bij onze occasions. Deze vraagprijs is een meeneemprijs en optioneel zijn enkele pakketten mogelijk om een auto geheel rijklaar opgeleverd te krijgen. Zo is er voor eenieder een passende oplossing met als belangrijkste punt; aanvullende zekerheid.
Op achteraf gemonteerde accessoires verlenen wij geen garantie. Druk- en zetfouten voorbehouden. OCCASION OUTLET PEETEN - STERK IN ELK MERK 

Standaard in de vraagprijs:

AFLEVERPAKKET PLUS: Nationale Autopas (NAP), geldige APK, uitgebreide poetsbeurt binnen- en buitenzij

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie