Mazda CX-5 2.0 Limited Edition 2WD / NAVIGATIE / CRUISE CONTROL / CLIMATE CONTROL / TREKHAAK

€ 17.445,-

Bouwjaar 14-01-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 126.485 km
Deuren 5
Kenteken 9-ZGP-39 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 Limited Edition 2WD / NAVIGATIE / CRUISE CONTROL / CLIMATE CONTROL / TREKHAAK


€ 17.445,-

Algemeen

Bouwjaar 14-01-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 126.485 km
Deuren 5
Kenteken 9-ZGP-39 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Gelissen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bergerweg 75
Postcode 6135 KD
Plaats Sittard
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)46 - 4200695 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autogelissen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt 2014 - feb 2015

Technische informatie
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 184 x 171 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 690 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Een reukvrije CX-5 met navigatie, kom naar Sittard voor een proefrit op afspraak. Een financiering kunnen wij aanvragen en ook een offerte van de merkverzekering.

= Bedrijfsinformatie =

Gelissen is een modern autobedrijf en al ruim 55 jaar een begrip in de regio waarvan 48 jaar uw Mitsubishi dealer voor Limburg. In onze universele CarProf werkplaats werken we elke dag met veel plezier en passie aan alle merken auto's. We vinden het belangrijk dat we uw toekomstige auto een nieuwe APK en een benodigde onderhoudsbeurt geven voordat we de auto afleveren. We kunnen dan met een goed gevoel 6 of 12 maanden garantie geven.

Voor slechts € 595,- krijgt uw nieuwe auto onderhoud, reparatie en service. De aankoop is dan inclusief 6 maanden garantie, 12 maanden ANWB mobiliteitspas Europa, onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema, uitgebreide controle van de gehele auto, nieuwe APK, vervanging distributieriem indien de fabrikant dit voorschrijft, voorzien van NAP, volledig gereinigd interieur en exterieur, brandstof, tenaamstelling en een nieuwe mattenset. Graag nog meer zekerheid? Voor € 895,- in plaats van € 595,- is de aankoop inclusief 12 maanden BOVAG garantie!
De geadverteerde prijs is exclusief het zekerheidspakket en dus zonder onderhoud, reparatie en service. Het betreft een meeneemprijs inclusief alle onvermijdbare kosten en een geldige APK keuring.

Wij nemen graag ruim de tijd voor onze klanten en werken daardoor bij voorkeur op afspraak binnen onze reguliere openingstijden (maandag tot en met vrijdag van 09.00-18.00 uur en zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur). Zo kunnen wij garanderen dat u nooit voor een inmiddels verkochte auto komt kijken en dat de auto van uw keuze klaar staat voor een proefrit.

U regelt uw financiële zaken ook eenvoudig via Gelissen. Omdat geen klant hetzelfde is, leveren wij in samenwerking met DTC maatwerk. Uw gegevens blijven privé en zijn voor ons niet inzichtelijk. Benieuwd wat uw persoonlijke mogelijkheden zijn? Een aanvraag is ko

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie