Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 120 SkyLease GT Automaat, leder, dealeronderhouden

€ 22.950,-

Bouwjaar 01-03-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 62.099 km
Deuren 5
Kenteken S-689-TH Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 120 SkyLease GT Automaat, leder, dealeronderhouden


€ 22.950,-

Algemeen

Bouwjaar 01-03-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 62.099 km
Deuren 5
Kenteken S-689-TH Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autoservice Stramproy B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bergerothweg 56
Postcode 6039 AN
Plaats Stramproy
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)495 - 562029 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoservice-stramproy.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 187 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 177 x 154 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.188 kg
Laadvermogen: 539 kg
GVW: 1.727 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 640 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Deze Mazda CX-3 staat niet alleen bekend om zijn uitstekende techniek, maar ook het fantastische rijcomfort. De stoelen (bestuurder electrisch verstelbaar) bieden een prima zit en vanuit de hogere zitpositie is het overzicht riant. De automaat is heerlijk rijden, zeker ook met de adaptieve cruise-control ingeschakeld.
Het uiterlijk van de auto is buitengewoon mooi met een special lak en dikke 18 inch wielen. Voor de winterperiode is een extra set winterwielen met lichtmetalen velgen (tegen meerprijs) beschikbaar.
Deze Mazda is direct afkomstig van 1e eigenaar met aantoonbare volledige onderhoudshistorie bij de Mazda-dealer.

De geadverteerde prijs is inclusief afleveringskosten, APK, afleverbeurt en tenaamstellingskosten. Informeer bij ons voor de extra garantie-opties via Autotrust (tegen meerprijs). Desgewenst kunnen wij het aankoopbedrag van uw auto geheel of gedeeltelijk financieren via een financieringsmaatschappij. Neem contact met ons op voor een berekening van uw maandlasten, of gebruik de calculator op onze website www.autoservice-stramproy.nl

De auto is geheel vrijblijvend te bezichtigen op ons bedrijf. Vanwege de verbouwing van ons bedrijf zijn de foto's op een andere locatie gemaakt.
Wij zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 8:30u tot 17:30u, en op zaterdag van 9:00u tot 14:00u. Daarbuiten op afspraak.
Bezoek ons ook op onze website: www.autoservice-stramproy.nl

Wij hebben ons uiterste best gedaan de correcte gegevens op te nemen in onze advertenties. Overtuig uzelf echter van de juiste informatie bij de bezichtiging van en/of proefrit met de auto. U kunt geen rechten ontlenen aan de opgave in de advertentie.

= Bedrijfsinformatie =

Wij verzoeken u vriendelijk voor de bezichtiging en/of proefrit van een auto van tevoren contact met ons op te nemen.
Vanwege de sterk wisselende voorraad en onze verbouwing staan namelijk niet alle auto's direct beschikbaar, maar deels ook op een tweede locatie. Als u van tevoren contact met ons opneemt, dan zorgen wij dat uw gewenste auto('s) in overleg voor u klaar staan.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd

Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?

Autotest | Mazda CX-3 Mechanisch verfijnd

De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.

Plus

  • stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
  • verfijnd onderstel
  • doordachte ergonomie

Min

  • nauwelijks zuiniger dan voorheen
  • touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto

Conclusie

Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.

In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.

Deel deze advertentie