Bouwjaar | 04-03-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 69.653 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-03-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 69.653 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Oelers Automotive |
Contactpersoon | R. Oelers |
Adres | Kelvinweg 3 |
Postcode | 6101 WT |
Plaats | Echt |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 10224283 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.oelers-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 197 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 446 x 180 x 144 cm
Wielbasis: 273 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.274 kg
Laadvermogen: 633 kg
GVW: 1.907 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basic-service pakket (inbegrepen): Koop jouw nieuwe auto met afleverbeurt en minimaal 12 maanden Basis garantie!
Dit afleverpakket bevat: 12 maanden Basis garantie, Afleverbeurt, Minimaal 6 maanden APK, Professionele poetsbeurt
- Plus-service pakket (€ 495 meerprijs): Koop jouw nieuwe auto met maximale zekerheid! Vers uitgevoerd onderhoud, nieuwe APK keuring en minimaal 12 maanden Plus garantie.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basic-service pakket"): 12 maanden Plus garantie., Nieuwe APK., Onderhoudsbeurt., Professionele poetsbeurt.
- Ultra-service pakket (€ 995 meerprijs): 12 maanden zorgeloos rijden met je nieuwe aanwinst? Wij verzorgen een nieuwe servicebeurt volgens voorschrift van de fabrikant, nieuwe APK keuring, professionele poetsbeurt, 12 maanden BOVAG garantie en minimaal 12 maanden Plus garantiepakket vanaf aankoopdatum met Europese dekking.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basic-service pakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; 12 maanden BOVAG garantie, 12 of 24 maanden Plus garantie via Multipart, Nieuwe APK (minimaal 12 maanden), Professionele poetsbeurt, Servicebeurt volgens fabrieksschema
Ontdek de Toekomst van Rijden: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Mild Hybride Comfort + (2019)
Waan je in de voorhoede van innovatie met onze prachtige Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Mild Hybride Comfort + uit 2019. Deze auto belichaamt de perfecte samensmelting van elegant design, geavanceerde technologie en duurzame efficiëntie.
Duurzaam Rijplezier met Mazda's Skyactiv-G Mild Hybride Systeem:
Onder de motorkap van deze Mazda 3 klopt het hart van de toekomst. De Skyactiv-G Mild Hybride technologie verbetert niet alleen de brandstofefficiëntie, maar biedt ook een soepelere rijervaring. Het intelligente mild hybride systeem ondersteunt de verbrandingsmotor met elektrische energie, waardoor brandstofverbruik en emissies verminderen. Een innovatieve stap naar een duurzamere mobiliteit zonder concessies te doen aan prestaties.
Uitgerust met Luxe en Comfort:
Deze Mazda 3 is niet alleen een technologisch meesterwerk, maar ook een oase van luxe. Met een overvloed aan opties benadrukt deze auto het streven na
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda 3 | Vernieuwen zonder veranderen
Mazda volgt zijn eigen weg. Het doet dat op verschillende manieren. Mazda zoekt altijd de top in het segment op. Dat wil zeggen dat een Mazda altijd de meest luxe en complete auto in zijn soort is. Daarbij houdt Mazda vast aan vertrouwde waarden en techniek. Slaagt de nieuwe "3" erin om te vernieuwen en tegelijkertijd vast te houden aan de kernwaarden van Mazda?
De zevende generatie van de Mazda3 is modern, maar tegelijkertijd vertrouwd. In de beleving van de bestuurder is alles bij het oude gebleven, terwijl onderhuids wel degelijk heel veel is vernieuwd.
Plus
- uitstekend weggedrag
- grote, sterke en relatief zuinige motoren
- geslaagde vormgeving
Min
- onoverzichtelijk door dikke C-stijl en hoge raamlijn achterruiten
- matige (been)ruimte achterin
- testauto niet vrij van storingen
Conclusie
Het is een vreemde tegenstelling. Vernieuwen is goed, maar bijna niemand wil veranderen. Autofabrikanten willen zich niet vervreemden van de klant en zijn extra voorzichtig als het gaat om een populair model. Daarom heeft Mazda de "3" op ingenieuze vernieuwd zonder daadwerkelijk iets te veranderen.
Het interieur voelt vanaf het eerste moment vertrouwd aan. Dankzij een slimme indeling kon nieuwe functionaliteit worden toegevoegd, zonder extra knoppen of beeldschermen toe te moeten voegen. En daar blijft het niet bij. Dankzij verfijning en het vrijwel onmerkbaar toevoegen van nieuwe techniek, is de Mazda3 leverbaar met ouderwets grote benzinemotoren die bijna even zuinig zijn als de "groene" motoren van de concurrentie. Dat geldt niet alleen op papier, maar ook in de praktijk.
Op het gebied van weggedrag heeft Mazda nog nadrukkelijker gekozen voor een eigen karakter. Net zoals de grote motoren rust geven door met gemak te presteren, zorgt ook de uitstekende wegligging voor rust en vertrouwen. Kortom: de Mazda3 weet te vernieuwen zonder dat de bestuurder hoeft te veranderen.