Bouwjaar | 08-05-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 125.412 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XK-223-L Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-05-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 125.412 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XK-223-L Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Lex Roelofs |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Donk 20a |
Postcode | 5995 PM |
Plaats | Kessel |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)77 - 4000240 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-roelofs.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 446 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 1.815 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Brons (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Controle bandenspanning, Controle vloeistofniveaus, Een geldige APK keuring, Nationale autopas, Vrijwaring bij inruil van uw huidige auto
- Zilver (€ 245 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Brons"): 2 maanden garantie met €250,- eigen risico, Controle bandenspanning, Controle vloeistofniveaus, Een geldige APK keuring, Nationale autopas, Vrijwaring bij inruil van uw huidige auto
- Goud (€ 695 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Brons"): 3 maanden garantie, Afleveringsbeurt, Een geldige APK keuring, Nationale autopas, Totale reiniging van binnen en buiten, Vrijwaring bij inruil van uw huidige auto
- Platina (€ 1.395 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Brons"): 12 maanden garantie, Afleveringsbeurt, Een geldige APK keuring, Nationale autopas, Totale reiniging van binnen en buiten, Vrijwaring bij inruil van uw huidige auto
- Schitterende Mazda 3 GT-M
- De laatste onderhoudsbeurt is op 26-1-2024 met 123.772 km uitgevoerd
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij Autobedrijf Lex Roelofs. Tweedehands auto kopen? Naast deze occasion bieden wij de keuze uit ruim 60 andere gebruikte auto's. Onze klanten beoordelen ons gemiddeld met een 9,2 (496 beoordelingen). Hoewel deze site met de grootst mogelijke zorgvuldigheid wordt onderhouden kunnen gebruikers van deze website geen rechten ontlenen aan of aanspraak maken op de juistheid en volledigheid van de inhoud. Controleer bij aankoop de zaken die u hebben bewogen deze auto te kopen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda 3 | Vernieuwen zonder veranderen
Mazda volgt zijn eigen weg. Het doet dat op verschillende manieren. Mazda zoekt altijd de top in het segment op. Dat wil zeggen dat een Mazda altijd de meest luxe en complete auto in zijn soort is. Daarbij houdt Mazda vast aan vertrouwde waarden en techniek. Slaagt de nieuwe "3" erin om te vernieuwen en tegelijkertijd vast te houden aan de kernwaarden van Mazda?
De zevende generatie van de Mazda3 is modern, maar tegelijkertijd vertrouwd. In de beleving van de bestuurder is alles bij het oude gebleven, terwijl onderhuids wel degelijk heel veel is vernieuwd.
Plus
- uitstekend weggedrag
- grote, sterke en relatief zuinige motoren
- geslaagde vormgeving
Min
- onoverzichtelijk door dikke C-stijl en hoge raamlijn achterruiten
- matige (been)ruimte achterin
- testauto niet vrij van storingen
Conclusie
Het is een vreemde tegenstelling. Vernieuwen is goed, maar bijna niemand wil veranderen. Autofabrikanten willen zich niet vervreemden van de klant en zijn extra voorzichtig als het gaat om een populair model. Daarom heeft Mazda de "3" op ingenieuze vernieuwd zonder daadwerkelijk iets te veranderen.
Het interieur voelt vanaf het eerste moment vertrouwd aan. Dankzij een slimme indeling kon nieuwe functionaliteit worden toegevoegd, zonder extra knoppen of beeldschermen toe te moeten voegen. En daar blijft het niet bij. Dankzij verfijning en het vrijwel onmerkbaar toevoegen van nieuwe techniek, is de Mazda3 leverbaar met ouderwets grote benzinemotoren die bijna even zuinig zijn als de "groene" motoren van de concurrentie. Dat geldt niet alleen op papier, maar ook in de praktijk.
Op het gebied van weggedrag heeft Mazda nog nadrukkelijker gekozen voor een eigen karakter. Net zoals de grote motoren rust geven door met gemak te presteren, zorgt ook de uitstekende wegligging voor rust en vertrouwen. Kortom: de Mazda3 weet te vernieuwen zonder dat de bestuurder hoeft te veranderen.