Bouwjaar | 05-02-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 47.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.987 cc |
Vermogen | 202 kW (275 pk) |
€ 75.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-02-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 47.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.987 cc |
Vermogen | 202 kW (275 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autosport Brouns B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Schelsberg 175 |
Postcode | 6413 AE |
Plaats | Heerlen |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)45 - 5725507 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autosportbrouns.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 230 km/u
Ledig gewicht: 2.105 kg
Wielbasis: 300 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 208 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,8 l/100km (1 op 10,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 733 - € 770 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
Maserati Levante GranSport in nieuwstaat.
HISTORIE
Eerste eigenaar.
Maserati Dealeronderhouden.
De laatste servicebeurt is uitgevoerd bij de volgende km-stand: 44.000.
GARANTIE
12 maanden BOVAG garantie
SPECIFICATIES
INTERIEUR
Leder interieur
Inleg 'Shiny Black Design'
Hemelbekleding in Zwart stof
12 voudig Elektrisch verstelbare stoelen met geheugenfunctie
Elektrisch verstelbaar stuurwiel
Elektrisch verstelbare pedalen
Stoelverwarming voor en achter
Maserati 'Active Shifting' aluminium schakelpaddles
RVS sportpedalen
Dubbel geluidisolerend glas
Instaplijsten en laaddrempel van roestvrij staal
EXTERIEUR
Exterieurkleur 'Grigio Maratea'
Exterieur 'Sport Optiek'
21" lm wielen '' met All Season banden
Remklauwen in 'Rosso'
Donker glas vanaf B-stijl
INFOTAINMENT
Maserati Multi Media Systeem met Navigatiesysteem Europa
Apple CarPlay & Android Auto
Telefoonvoorbereiding Bluetooth
Homelink Garagedeuropener
Boordcomputer
Multi Functioneel Sportstuurwiel met Maserati "Active Shifting" schakelpaddels
VEILIGHEID
Regensensor
Lichtsensor met automatische dag/nacht schakeling
Bi-Xenon verlichting met koplampreiniging en Adaptieve bochtverlichting
LED dagrijverlichting
LED achterlichten
Automatisch dimmende binnenspiegel
Park Distance Control voor en achter
Achteruitrij Camera
Isofix kinderzitjes bevestiging
Diefstalarmsysteem
MECHANISCH
4 zone airco
Cruise Control
SoftClose
Keyless Entry (alle portieren)
Continue vierwielaandrijving
'Sport' toets voor sportieve modus uitlaatgeluif, gaspedaal respons en automatische transmissie
Adaptive Luchtvering
Skyhook onderstel met adaptieve demping
Sportuitlaat, schakelbaar middels 'Sport' toets
EUR6
In 1967 startte Jok Brouns sr. met onderhoud en reparatie van auto's. Dit is het begin van een rijke historie onder de naam Autosport Brouns. Na dealerschappen van Alfa Romeo in de jaren tachtig en Jeep in de jaren negentig hebben wij ons de laatste 20 jaar, onder de leiding van
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Maserati Levante Trofeo | Dansen op een vulkaan
Maserati staat voor exclusieve en sportieve auto's. Nu gaat het merk daarin een stap verder met de komst van het "Trofeo"-label. Een Trofeo is nog sneller en dus nog exclusiever dan een standaard Maserati. De eerste Trofeo betreft de Levante, die met een achtcilinder motor met dubbele turbo tot één van de sterkste auto's ooit van het merk behoort. De Levante Trofeo was aanvankelijk alleen bedoeld voor Amerika en China, maar komt nu ook naar Europa. Dus doe de gordel om, zet een helm op en ga mee voor een proefrit met de eerste Trofeo van Maserati.
De Levante Trofeo is een grote SUV die imponeert met de prestaties en het Maserati-label. In cijfers gemeten is er weinig verschil met de concurrentie, maar de belevenis is nog intenser.
Plus
- spectaculair snel
- extravagante vormgeving
- rijke, moderne uitrusting
Min
- uitlaatgeluid vermoeiend op lange afstanden
- (Zeer) hoog verbruik
Conclusie
Wie op zoek is naar een grote SUV doet dat veelal om een droom in vervulling te laten gaan, niet omdat alleen die auto de benodigde functionaliteit biedt. De ultieme invulling van die droom is dan ook nog eens een snelle uitvoering van een grote SUV. Met de introductie van het "Trofeo"-label gaat Maserati nu de concurrentie aan met de allersnelste SUV's van doorsnee merken.
Ten opzichte van grote SUV's van andere merken blijft de Levante op twee punten achter: de ruimte achterin en de ergonomie. De uitrusting (inclusief de veiligheidsvoorzieningen), het comfort en natuurlijk de prestaties zijn minstens zo goed. En terwijl de modellen van Maserati veelal duurder zijn dan gemiddeld vanwege de hogere CO2-uitstoot, geldt dat niet voor deze Trofeo. De Levante Trofeo is even (on)zuinig als de directe concurrenten en heeft daarom grofweg eenzelfde prijskaartje. Voor die prijs biedt Maserati echter nog meer sensatie. De Levante Trofeo is vrij van iedere vorm van subtiliteit of bescheidenheid. De Levante schreeuwt om aandacht, de achtcilinder brult het uit en de bestuurder giert het uit als de Trofeo zijn kunnen mag tonen.