Land Rover Range Rover Sport 3.0 TDV6 258pk HSE Dynamic / InControl Touch Pro / NW ¤122.500

€ 69.950,- incl. BTW

Bouwjaar 19-10-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 72.622 km
Deuren 5
Kenteken PX-899-L Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.993 cc
Vermogen 189 kW (257 pk)

Land Rover Range Rover Sport 3.0 TDV6 258pk HSE Dynamic / InControl Touch Pro / NW ¤122.500


€ 69.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 19-10-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 72.622 km
Deuren 5
Kenteken PX-899-L Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.993 cc
Vermogen 189 kW (257 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam "De Uiver" Gespecialiseerd in Jaguar en Land Rover
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Provincialeweg Noord 85-87
Postcode 6439 AB
Plaats Doenrade
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)46 - 4421931 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.de-uiver.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • cruise control
  • dakrail
  • lederen bekleding
  • regensensor

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2013 - 2017

Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 210 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 485 x 207 x 178 cm
Wielbasis: 292 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.102 kg
Laadvermogen: 898 kg
GVW: 3.000 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 182 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,4 mg/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)

Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 733 - € 770 per kwartaal
Leaseprijs: € 1.043,47 p/m (financial lease, 60 maanden, informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden)

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- Afleveringspakket Base (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK; Halve tank brandstof, Poetsen exterieur en stofzuigen interieur, Registratie, Tenaamstelling, Voertuigcheck
- Afleverpakket Plus (€ 795 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleveringspakket Base"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK; Einde garantie controle, Milieusticker, Nieuwe mattenset, Onderhoudsbeurt conform schema, Professionele reiniging binnen- en buitenzijde, Safety Pack, Volle Tank Brandstof
- Afleverpakket Premium (€ 1.295 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleveringspakket Base"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK; Airco reiniging, Einde garantie controle, Grote onderhoudsbeurt, Jaguar Land Rover Assistance, Nieuwe mattenset, Ozon behandeling interieur, Safety Pack, Volledige Waxoil behandeling exterieur, Volle tank brandstof

Overige informatie
Basiskleur: zwart / blauw

BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE Dynamic, leverbaar als Company Car van Jaguar Land Rover De Uiver
Uitgerust in de nieuwe en zeer exclusieve kleur Faralon Black Premium Metallic, met een Oxford lederen Tan interieur. Uitgerust met onder andere; Incontrol Touch Pro, elektrisch verstelbare stoelen, stoelverwarming voor en achter, Land Rover Audio 250W, PDC voor en achter, achteruitrijcamera, panoramisch schuifdak, Automatic High Beam Assist, Standaard 21" lichtmetalen Duo Tone velgen. Meerprijs 4 x 21 Inch Zwarte Velgen met banden € 3.500,-- incl. BTW.

Uw nieuwe auto staat klaar voor vertrek. Stap gerust in, deze Land Rover Range Rover Sport heeft 72.622 kilometer gelopen en is van het bouwjaar 2017. De aandrijving wordt verzorgd door een ze

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Range Rover Sport | Nergens vies van

U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.

Autotest | Range Rover Sport Nergens vies van

De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.

Plus

  • Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
  • Zeer luxueus
  • Zuinig dankzij hybride-techniek

Min

  • overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
  • automaat schakelt niet onmerkbaar
  • onhandige locatie oplaadpunt

Conclusie

Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.

In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!

Deel deze advertentie