Land Rover Range Rover Sport 3.0 SDV6 HSE / Pano / Meridian
€ 33.690,-
Bouwjaar | 04-02-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 138.170 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-811-NZ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 215 kW (293 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-02-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 138.170 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-811-NZ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 215 kW (293 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Lex Roelofs |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Donk 20a |
Postcode | 5995 PM |
Plaats | Kessel |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)77 - 4000240 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-roelofs.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 275/45 R21
Acceleratie (0-100): 7,2 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 485 x 207 x 178 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.083 kg
Laadvermogen: 917 kg
GVW: 3.000 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 199 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 663 - € 711 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Brons
Dit afleverpakket bevat: Controle bandenspanning, Controle vloeistofniveaus, Een geldige APK keuring, Nationale autopas, Vrijwaring bij inruil van uw huidige auto
- goed onderhouden
- volledige onderhoudshistorie aanwezig
- laatste onderhoudsbeurt is op 15-6-2024 met 138.084 km uitgevoerd
- trekhaak, 3500kg trekgewicht
Deze schitterende Range Rover Sport HSE verkeert in zeer goede staat en is voorzien van bijna alle denkbare luxe. Perfect samengesteld in het metallic zwart met luxe zwart lederen bekleding en mooie 22 inch velgen. Met krachtige 3.0 SDV6 motor en soepele automaat met schakelflippers aan het stuur rijdt deze Range Rover heerlijk vlot en comfortabel. Naast de rijke standaard uitrusting van de HSE beschikt deze auto over o.a. het Meridian premium geluidssysteem, verwarmde voorstoelen, achterbank en stuurwiel, verkeersbord detectie, DAB+ radio en grootlicht assistent. Het maximale trekgewicht van 3500kg en de handige elektrisch wegklapbare trekhaak maken van de Range Rover de ideale trekauto.
De Range Rover is goed onderhouden en de volledige onderhoudshistorie is bij de auto aanwezig. Deze auto komt in aanmerking voor de volgende Autotrust pakketten:
Instap Garantie 6/12/24 maanden
Vraag naar de prijzen/voorwaarden!
Deze Land Rover is mijn privé auto en kan zodoende alleen op afspraak bezichtigd worden. De auto kan met autotrust garantie worden gekocht.
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij Autobedrijf Lex Roelofs. Tweedehands auto kopen? Naast deze occasion bieden wij de keuze uit ruim 60 andere gebruikte auto's. Onze klanten beoordelen ons gemiddeld met een 9,2 (496 beoordelingen). Hoewel deze site met de grootst mogelijke zorgvuldigheid wordt onderhouden kunnen gebruikers van deze website geen rechten ontlenen aan of aanspraak maken op de juistheid en volledigheid van de inhoud. Controleer bij aankoop de zaken die u hebben bewogen deze auto te kopen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!